Voor de mensen die moeten krabben...

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
ik heb altijd ijskrabbers van me werk zijn van het klasse wegwerpartikelen, maja die kosten dan ook nix :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hey das toevallig...

Vanochtend heb ik na 20 seconden krabben het opgegeven aangezien het geen zin had, dus wat doe je?

Stap de auto in en trek 10seconden lang aan de hendel voor de riutenwisser sproeiers en ondertussen heb je een schone raam ( owja ondertussen wel de motor al gestart en de blower op voorruit blazen
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik heb als simpele ziel mijn action ontdooier leeggespoten op het ruit, 1 minuut laten inweken en eraf geschrapt. GPS was dus op weg na 3 minuten, terwijl de rest van de buurtjes een postzegel had weggekrabt. Blower duurt me te lang, ik wil snel weg :p
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Ruiten netjes gecoat dus minimaal krabben. 2min en wegwezen:grin:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Fijn h?, effe lekker jezelf zijn :p

Ik heb inmiddels al flinke winst gemaakt op de Action aandelen :)

Nadeel, vanmorgen was alles uitverkocht :(

Gister hier ook alles uitverkocht.. vandaag nieuwe zending binnen heb ik begrepen.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.725
467
83
GPS was dus op weg na 3 minuten, terwijl de rest van de buurtjes een postzegel had weggekrabt.
Ik heb in 3 minuten de voorruit en zijruiten helemaal gekrabt, lekker trage buren.

Ik heb twee krabbers, ??n met zo'n handschoen, voor het minder serieuze werk.
Nadat ik mijn eerste handschoenkrabber had doorgebroken (tijdens het krabben) heb ik een andere krabber aangeschaft voor het serieuze werk (jaren gelden bij de Praxis, de beste krabber die ik ooit heb gebruikt).
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Als je met een groupbuy voor 1,45 kan krijgen is het toch weer 4 cent he :)
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
3?

Sta hier in het midden-oosten al een paar weken 's ochtends een frisse neus te halen :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Midden oosten is toch irak/iran/SA :p

Kan me niet voorstellen dat je daar veel last hebt van de kou :p
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Dit is ook zo'n fijne ijskrabber, en zo handig mee te nemen, en het neemt zo weinig ruimte in beslag, ik zou hem iedereen adviseren, alleen het duurt even voordat je weg kunt rijden.
En nu afgelopen met dit onderwerp heren of moet ik zeggen dames :mad:
sleutelhanger-ijskrabber-donkerblauw_2.jpg
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Als modje kan je Alor toch bannen :p

Ach, er komen nog steeds zinvolle ?n humoristische reacties voorbij, of mag dit forum alleen een technische vraagbaak zijn?

Alor leert nog wat bij over klimaten in het midden-oosten, dus zinvol is het iig :)