Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Het grote poetstopic !

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• lekker spul he, die BTBM
    GS 300 President

Commentaar

• Ik geef zelf de voorkeur aand QM Bathe+ met daarna nog een laagje Acquaphobia. Ik breng het verdund aan met een spons, hetzelde resultaat maar veel zuiniger in gebruik. Dat spul is echt absurd waterafstotend.

Jarno

Commentaar

• Darkmatter dat is ook een goede optie. Vooral als er al een waxlaag op zit. Ik heb die nog niet geprobeerd. Wel een goede keuze voor de volgende keer.
        leuk voor erbij.
        GS 300 President

Commentaar

• Vraagje voor de kenners. Mijn velgen zijn gepoedercoat en de coater adviseerde me om klein beetje vaseline op de velgen te doen zodat ze minder snel vies worden. Of dat effect heeft weet ik niet zo, maar als ik de velgen wil schoonmaken lijkt het extra werk omdat het vuil door de vettigheid smeer is geworden. Wat zijn jullie ervaringen en tips om gecoate velgen goed te onderhouden?

Commentaar

• Ik zou een wheel sealant gebruiken of een coating. Ik gebruik zelf wheel sealant van Poorboys
            GS 300 President

Commentaar

• ik ben erg tevreden over de wheel sealant van poorbuys , is eigenlijk een soort wax voor wielen en breng dit in het voorjaar 2 x op en de rest van het jaar spoel je zo het vuil eraf
              wel belangrijk is dat je geen velgen reiniger gebruikt anders los je de wax laag op gewoon met water of speciale auto zeep zoals Dodo Juice

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: s-l300.jpg Bekeken: 1 Grootte: 5,2 KB ID: 166986

er schijnen nog betere middelen te zijn zoals Gyeon Rim maar daar heb ik geen ervaring mee , dat is meer een coating dacht ik

Lexus SC400 1992 indigo blue pearl
              1 ste prijs verkiezing mooiste Lexus 2015 ,3de prijs 2016
              BC schroefset / 19 inch staggered
              http://vb.lexusforum.nl/forum/lexusf...s-modificaties

Commentaar

• SC400nl Die bedoel ik inderdaad. Makkelijk aanbrengen, 10 min laten curen en dan afnemen. Voor beste resultaat 2 laagjes.
                GS 300 President

Commentaar

• Ok ga ik dat eens proberen na de volgende poetsbeurt. Dank jullie voor de tips!

Commentaar

Werken ...
                  X