Afstudeeronderzoek - enqu?te Private lease - maak kans op Bol.com waardebon

studenttt

Nieuw hier
6 jun 2017
1
0
0
Beste mensen,


Ik ben een student. Voor mijn afstudeerstage ben ik opzoek naar potenti?le private lease gebruikers. In het kader hiervan heb ik een vragenlijst ontwikkeld die ten behoeve van dit onderzoek afgenomen dient te worden. De enqu?te is anoniem en er wordt vertrouwelijk met uw antwoorden omgegaan.

Het invullen van de enqu?te duurt slechts een paar minuten. Door middel van het invullen van de enqu?te maakt u kans op een Bol.com cadeaubon ter waarde van ?25,-!

Heeft u interesse in Private lease of weleens van gehoord, dan kunt u mij helpen!

Link naar enqu?te: http://bit.ly/2rLZcVJ

??De enqu?te probeer ik zoveel mogelijk te verspreiden waardoor ik genoodzaakt ben om jullie hulp in te schakelen. Ik kom helaas respondenten te kort. Hopelijk wilt u mij alsnog helpen met afstuderen??!

Uitleg over Priv?lease:

Priv?lease houdt in dat u als particulier tegen een vast bedrag per maand een (nieuwe) auto kan rijden. In het maandbedrag zitten de meeste kosten die bij een auto komen kijken. De leaseperiode varieert van 12 tot 60 maanden.

*Mocht een dergelijk verzoek verboden zijn, dan verzoek ik de moderator mijn bericht te verwijderen.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
dit soort berichten zien we steeds vaker , de zogenaamde studenten
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
700
140
43
Precies, de "studenten" die zomaar uit het niets een nieuw commercieel product willen peilen.

Private lease, geen haar op mijn hoofd dat daaraan zal denken. Ik rijd liever een 25 jaar oude auto die van mezelf is, dan een nieuwe auto die nooit van jezelf is en waarbij je niets zelf mag aanpassen of beslissen. Nee dank je.
 

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Precies!
Geef mij ook maar gewoon 'mijn' eigen wat oudere Lexus ipv een nieuwe die niet van mezelf is!!
 

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
Private lease. Mooi fenomeen: alsof er een organisatie is die jouw in staat stelt om goedkoper auto te kunnen rijden dan wanneer je zelf een exemplaar aanschaft.
 

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
Private lease... :sneaky:

Ook ik ben daar in getrapt, vele jaren geleden...
Redelijk snel tot inzicht gekomen en de boel afgekocht.
Nooit meer!!!!

Ach... iedereen mag fouten maken, als je daar maar van leert.

:oops:
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.723
464
83
Omdat we dit soort topics steeds vaker zien verschijnen is het plaatsen van enqu?tes/onderzoeken vanaf nu niet meer toegestaan (dit is toegevoegd in de Gedragsregels).
Dit is dus de laatste.
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM