Auto's gezocht voor nieuw dramaserie NPO

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Wij zijn benaderd door de productie co?rdinator van de nieuwe NPO serie Keizersvrouwen, met de vraag of we iets kunnen betekenen voor deze serie. Het leek ons dat hier vast leden zijn die hier interesse in hebben.


Rinkel Film is op zoek naar verschillende soorten sportieve + luxe sportieve auto's voor de nieuwe spannende dramaserie "Keizersvrouwen" voor de NPO. Deze serie zal in 2019 uitgezonden worden. Begin juni t/m eind november 2018 vinden de opnames plaats in Nederland en Antwerpen.
Lijkt het jou leuk om jouw auto een draaidag (of als je het leuk vindt, misschien wel meerdere!) in te zetten als "picture vehicle" voor de serie? Geef je dan op d.m.v. een e-mail met je contactgegevens + foto van de auto naar lynn@rinkelfilm.com. We nemen dan z.s.m. contact met je op voor verdere uitleg en vergoeding. Hopelijk tot snel!
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
Nodig ze uit voor de jaarmeeting in Den Haag zou?k zeggen :)

dan kunnen ze kijken wat voor moois we hebben en is de casting voor de auto?s vlot gedaan :grin:
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Leuk initiatief, ik vrees alleen dat mijn grijze GS niet bepaald de gezochte uitstraling heeft...

Jarno
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Leuk initiatief, ik vrees alleen dat mijn grijze GS niet bepaald de gezochte uitstraling heeft...

Jarno

...je maakt m??r kans dan die van mij met z'n witte platen... :wip:
Maar op zich wel een heel leuk initiatief. Ben benieuwd... owja...ik moet me nog opgeven voor de meeting :giggle: