collega op de snelweg

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Vandaag zag ik je...
Het was rond 16:45 vlakbij Muiden op de A1, Jij een donkerblauwe IS220D probeerde nog even met wat extra snelheid over de linkerbaan het langzaamrijdende verkeer zoveel mogelijk voorbij te gaan.
Ik, een smerige lichtbruine Freelander tufte rustig met het overige verkeer op de rechterbaan mee.
Misschien kunnen we tijdens een andere gelegenheid, wanneer jij wat minder haast hebt, een keer samenkomen en een kopje diesel drinken.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
blue-eyes zei:
Je kan niet met een antraciete in de war zijn, ik reed daar rond 17:45 uur :D
Uhm kan zijn, maar dan was jij het toch nog niet, of jij moet in de war met de tijd zijn geweest. :)
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Het was vandaag Lexus 'dag' op onze bezoekers parkeerplaats op het werk :hi: 2x een LS400 (donkergroen en donkerblauw) beide uit de begin jaren '90 (via de kentekens)

En op weg naar huis een Silvery Blue cT200h XX-RSx-x
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
trouwens vandaag lexus gespot hangend aan een kraan terwijl hij uit de sloot werd getrokken bij de wippolderlaan als ik het zo snel even zag was het een GS..??
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
een nieuwe?? misschien uit de hand gelopen proefritje??

trouwens gisteren in (volgens mij) Dedemsvaart een bordeaux rode LS zien staan.
En bij de ter Horst een zwarte IS200 op de oprit...
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
nee geen nieuwe wel een ouder model volgens mij ik was er te snel voorbij en toen ik er voorbij was dacht ik van "dat was de lexus"
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Vandaag op de A1 richting Amterdam, rond 11:00 een witte IS250 model 2011. En een CT, antraciet geloof ik.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
vandaag om 11:30 op de wippolderlaan het kruispunt bij de benzinepomp een zwarte lexus IS200 en een kilometer later een RX300 een beige.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
om kwart voor twee op de N9 richting den helder een dikke donkerblauwe LS430! en om half 3 een zwarte CT op de wippolderlaan richting kijkduin
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
vanmiddag, o schande (en niet de eerste keer)

Lexus IS, voorzien van een bestuurder met PETJE..............


Lexus is niet meer, Lexus is ook heengegaan!
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
:loll: petjes heb je niet nodig voor aso gedrag hoor...
Situatie beschrijving: Vandaag, een dikke LS430 en doorgaand verkeer na een stoplicht is afgesloten door politie dus het is of links of rechts gaan.
Dus dikke LS rijdt allereerst tot de bijna laatste mogelijkheid door en duwt zichzelf ertussen, want tja je bent groot en een LEXUS dus men moet wel opzij... vervolgens weet een auto nog iets verder door te rijden..
Is de lexus berijder nog galant en geeft ruimte??????
NEEN.. bestuurder geeft even snel gas om op de laatste cm van de bumper van zijn voorganger te stoppen...
En vervolgens besluit deze OETL@#$L om toch maar de andere kant op te gaan doet gewoon nog een keer hetzelfde aan de andere kant....

Maar goed, om met een andere "vreemd" verhaal te eindigen...

Vandaag vertrek ik tesamen met Hube om huiswaarts te gaan.. ergens in het begin raak ik hem al kwijt.
Slechts na stukken 80 km/u en zelfs af en toe 60km/u te rijden (daar waar legaal 100km/u gereden mag worden) zie ik pas op de A6 een pearl witte IS250 aankomen rijden, wel met enige snelheid en zelfs op de linkerbaan.
Dus enigszins met verbazing kijk ik naar links wanneer Hubey voorbij komt schuiven wordt de verbazing nog iets groter.......
heeft ie zich omgekleed en een pruik en bril op gedaan, rijdt-ie vermomd als blondine langs... ja Hubey je dacht zeker dat ik het niet door had.....Ha.. dus wel
:p
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
:neutral: ???? uit welk gedeelte van het relaas haal je dat ik tot het pettenvolk behoor ??? :roll:

Trouwens is de optie voor een richtingaanwijzer hendel erg duur bij een Lexus??
Of gebruikt geen enkele Lexus eigenaar dat hendeltje omdat het anders slijt en dus de waarde van de auto negatief zou kunnen be?nvloeden?