collega op de snelweg

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
micdee zei:
:loll: petjes heb je niet nodig voor aso gedrag hoor...
Situatie beschrijving: Vandaag, een dikke LS430 en doorgaand verkeer na een stoplicht is afgesloten door politie dus het is of links of rechts gaan.
Dus dikke LS rijdt allereerst tot de bijna laatste mogelijkheid door en duwt zichzelf ertussen, want tja je bent groot en een LEXUS dus men moet wel opzij... vervolgens weet een auto nog iets verder door te rijden..
Is de lexus berijder nog galant en geeft ruimte??????
NEEN.. bestuurder geeft even snel gas om op de laatste cm van de bumper van zijn voorganger te stoppen...
En vervolgens besluit deze OETL@#$L om toch maar de andere kant op te gaan doet gewoon nog een keer hetzelfde aan de andere kant....

Maar goed, om met een andere "vreemd" verhaal te eindigen...

Vandaag vertrek ik tesamen met Hube om huiswaarts te gaan.. ergens in het begin raak ik hem al kwijt.
Slechts na stukken 80 km/u en zelfs af en toe 60km/u te rijden (daar waar legaal 100km/u gereden mag worden) zie ik pas op de A6 een pearl witte IS250 aankomen rijden, wel met enige snelheid en zelfs op de linkerbaan.
Dus enigszins met verbazing kijk ik naar links wanneer Hubey voorbij komt schuiven wordt de verbazing nog iets groter.......
heeft ie zich omgekleed en een pruik en bril op gedaan, rijdt-ie vermomd als blondine langs... ja Hubey je dacht zeker dat ik het niet door had.....Ha.. dus wel
:p
Jajajaja.....

Ik had mijn dak open, muziek aan, rustig op de rechterbaan. Heb rustig aan gedaan, maar er waren ook wat opstoppingen. Schijnt dat voor mij een Spark allemaal files heeft zitten veroorzaken omdat ie zo traag reed :p
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Vandaag, donkere LS400 bij Chez Heeren Jansen in Dordrecht omstreeks 13.00 uur. Goed eten daar! :rulez:



gr. koen
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Gisteravond rond 10 voor 9 op de A2 bij Born, Zilveren IS200, Xenon en aan het kenteken te zien een import auto (nieuwe kenteken serie, twee cijfers, drie letters, een cijfer). iemand van hier? Ik reed een lage rode Civic.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
@ Jay_Kay: een lexus is een lexus toch :)


zondag een heleboel tegengekomen teveel om op te noemen :p
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Jij ook al... Zo raar... Reden een stuk of 6 Lexussen achter me aan toen ik naar Ludwig Performance ging. Daar aangekomen, staan er ineens nog veel meer :O



gr. koen
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
gisteravond op de nieuweweg rond half zeven een dikke zwarte LS600 en vanmiddag een grijze RX300 op de lozerlaan richting kijkduin
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
vanmiddag rond 15.00 op het begin van de A9 bij den helder een blauw en verlaagde GS300
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
En wie is mij stiekem gevolgt naar Oost Hongarije, plaats Hajduszoboszlo, Hotel Silver? Als de dikke LS 430 er nog staat volgt een foto. Blauw van kleur, erg vies en een heel vreemd nummerbord erop. :D
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Nou daar was ie dan. :hi:
 

Bijlagen

  • IMAG0043.jpg
    IMAG0043.jpg
    92 KB · Weergaven: 38

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ja achter deze auto zit een klein off-topic verhaaltje. Zal snel vertellen dan weer verder boren hier in de Hongaarse pampa. Ik zit in een hotel met alleen maar oude mensen, 80 plus ongeveer. Dat komt door de termale baden die hier in de buurt zijn. Tot onze verbazing liepen er ineens allemaal bloedmooie jonge dames in de lobby in de meest minimale kledij. Afijn, een mooie bonus toch weten wij veel hier. Dus vragen waar die nou ineens vandaag kwamen. Nou van de week zijn de voorronden van Miss Hongarije hier dus alles dames doen mee aan fotosessies enz. De organisatie is in handen van jawel enkele gewichtige Russen. En die nogal dikke heren rijden in deze dikke LS 460 rond. In de ochtend luid aanwezig en die jonge mieppies maar tegen de heren lachen. Arme meiden dacht ik zo. Voor ze het weten moeten ze in natuurfilms in Budapest meedoen. Goed verder best veel het merk Lexus hier op de weg gezien, meestal de IS serie of een oude GS. Ook menig LS 600 maar daar zit vaak een Roemeens kenteken op, een keer raden wat voor werk die weer uitvoeren. :D