collega op de snelweg

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Zwart dak, misschien is ie gewrapped of is dit tegenwoordig een optie op de IS?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Inderdaad.. dat zijn die krabvelgen! :llol:

Deze zijn het...

10_lexus_is_inline_001500.jpg
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
is goed boss :mrgreen: Ik las je bericht en wou het aanpassen, maar zag dat je het al had gedaan... goed bezig! :worship:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik vind die krabvelgen ook erg mooi, maarja de Fsport 2011 zijn ook :D :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Imitatie? :p ik heb ze nog nooit gezien eignelijk... vraag me af hoe de kwaliteit is van imitatie velgen, want vaak zijn ze toch wel snel krom
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Heeft niets met immitatie te maken :) Mijn borbetjes kunnen er ook wat van :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ja dat is waar, maar goed misschien hoorik toevalllig wat slechtere dingen over :)
 

relexus

Hoort erbij
4 okt 2010
76
0
0
Rijd er toevallig ook een forumlezer in een blauwe ls400 1ste serie in de buurt van wezep/hattem? eigenlijk was die eerlijk gezegd niet zo blinkend als die van jelmer, dus heb die al uitgesloten :roll:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Nee waarschijnlijk niet, er zijn hier maar drie blauwe LS-en op het forum, twee zijn van mij, en eentje komt er uit Heiloo, ook dicht bij mij.

ik heb er wel ook een keer eentje op de A2 gezien. Een maat van me eentje op de A32, en er rijd er nog eentje bij mij in de buurt, Noord Scharwoude. Die in Noord Scharwoude heb ik toen nog bekeken toen hij te koop stond, Precies dezelfde kleur, 111.000 kilometer had hij toen. Door die auto ben ik er ook naar eentje later op zoek gegaan
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Deze week bij mij op het werk een IS-F in't grijs, LS460's, GS'sen,....

Ik denk dat ze die hier in Brussel ergens uitdelen 8O 8O
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
vrijdag 1 april, een zwarte (denk ik) CT gezien op de A50, rond 16.55, ik ging richting nijmegen, jij de andere kant op.. wie o wie...
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Bijna elke dag spot ik rond Krimpen aan de Lek en Alblasserdam een zwarte IS250 met creme interieur van een man op middelbare leeftijd.

Gister een zilvere IS220D gespot op de Abraham van Rijckevorsel weg in Capelle aan de Ijssel, bereden door een negroide man, die mij niet kwijt kon rijden mwahahhahah.
(als de berijder dit leest, iets socialer rijden kan geen kwaad denk ik, inhalen via uitvoegstroken stond niet in mijn lespakket)



gr. koen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
kunnen we de naam van dit topic niet beter wijzigen, of een nieuwe starten en echt ontopic blijven?



gr. koen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
topic heet nu collega op de snelweg, het gaat over gespotte auto's (niet alleen op snelweg) en vervolgens gaat het over krabvelgen en dat imi's misschien niet zo goed zijn....

Get my point?


gr. koen
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
op die fiets.. ja, ik snap em, maar daarna is het niet echt meer offtopic gegaan... en ja, gespot is gespot idd.. maakt niet uit of het snelweg is of op een parkeerplek ergens... er is ook geen deel op het forum waar je je ideeen neer kunt zetten.. zal dit in de groep gooien... now back on topic.

Gespot, hier in hoogkerk, zwarte 2IS met ivory leer, wordt gereden door een vrouw...
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
mlcoolj zei:
op die fiets.. ja, ik snap em, maar daarna is het niet echt meer offtopic gegaan... en ja, gespot is gespot idd.. maakt niet uit of het snelweg is of op een parkeerplek ergens... er is ook geen deel op het forum waar je je ideeen neer kunt zetten.. zal dit in de groep gooien... now back on topic.

Gespot, hier in hoogkerk, zwarte 2IS met ivory leer, wordt gereden door een vrouw...


Hoogkerk, officieel zelfs mijn geboorteplaats, toen het nog Gemeente Hoogkerk was ;)


Zwarte en een zilveren IS220D op de A6 ter hoogte van Lelystad, reden rechtdoor richting Emmeloord.

Bij Den Bosch, vorige week (laatste week van maart), een gepimpte zwarte IS250, erg dikke uitvoering.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
blue-eyes zei:
mlcoolj zei:
op die fiets.. ja, ik snap em, maar daarna is het niet echt meer offtopic gegaan... en ja, gespot is gespot idd.. maakt niet uit of het snelweg is of op een parkeerplek ergens... er is ook geen deel op het forum waar je je ideeen neer kunt zetten.. zal dit in de groep gooien... now back on topic.

Gespot, hier in hoogkerk, zwarte 2IS met ivory leer, wordt gereden door een vrouw...


Hoogkerk, officieel zelfs mijn geboorteplaats, toen het nog Gemeente Hoogkerk was ;)


Zwarte en een zilveren IS220D op de A6 ter hoogte van Lelystad, reden rechtdoor richting Emmeloord.

Bij Den Bosch, vorige week (laatste week van maart), een gepimpte zwarte IS250, erg dikke uitvoering.

Misschien wel arjan met zijn zwarte is :D