Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

collega op de snelweg

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Dat is idd iets om bij stil te staan eric.

ik was gewoon wat aan het rondneuzen en kwam dit filmpje tegen. Maar opzoeg was het geen " gevaar op de weg"

Commentaar

• Hallo Bleudeamon,

Hierbij screenshots van de uitzending van vandaag. Beelden uit 2002 en 2004. Toen een overtreder, beboet en aan de schandpaal gehangen. En dan tig jaar later en in een heel ander levens stadium wordt je nogmaals op TV gezet met alle gevolgen van dien.

Commentaar

• Net de enige (?) GS350 in NL gespot. Leuke auto in deze uitvoering. Typisch voor de Amerikaanse/ Arabische markt: wit (ivm de hitte) en "full-options". Praatje gemaakt met de eigenaar... import uit Dubai. Helaas niet over kunnen halen om lid te worden van het forum
        Hopelijk spotten we hem nog eens ergens!

Commentaar

• Vandaag in Waddinxveen een IS200 achter me met een import kenteken. Ben benieuwd of hij ook op het forum zit. Hij ging naar de karwei.
          Just ask....

Commentaar

• Woow leuk hoor !
            " Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC ! "
            | H&R | K&N | Koni Sport | Stoptech Sport Kit | Yokohama S-Drive |

Commentaar

• Gisterenmorgen A59 richting hooijpolder van uit Waalwijk, een zilveren sportcross. OF ik zag een spiegelbeeld....

Commentaar

• Gisteren in het plaatsje Cust, Nieuw Zeeland. Parelmoer witte Sportcross.

Commentaar

• Deze stond op Zandvoort afgelopen weekend.
                  Iemand van hier?

Commentaar

• Net van Den Bosch tot aan Nieuwegein in equippe met een IS-F gereden

Commentaar

• Vanochtend, een oude bekende van hier, IS 300 sportcross. Auto ziet er nog steeds uitstekend uit.
                      Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: mvr.jpg Bekeken: 1 Grootte: 123,3 KB ID: 164322

There is no substitute for cubic inches.
                      2UR-FSE inside

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Higgie Bekijk bericht
                        Vanochtend, een oude bekende van hier, IS 300 sportcross. Auto ziet er nog steeds uitstekend uit. [ATTACH=CONFIG]n164322[/ATTACH]
                        De mijne Leuk dat je er even een plaatje van geschoten hebt Higgie
                        Alles is gezegd want alles is al gezegd

Commentaar

• Een niet alledaagse verschijning, een gen1 GS300

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: GS300a.jpg Bekeken: 1 Grootte: 44,3 KB ID: 165089

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: GS300b.jpg Bekeken: 1 Grootte: 33,2 KB ID: 165090
                          There is no substitute for cubic inches.
                          2UR-FSE inside

Commentaar

• Kwam net in Wijk bij Duurstede een is200 tegen. De mistlampen deden het met remmen dus misschien iemand van hier

Commentaar

• Dit 3 tal kwam ik gisteren op de A28 tegen. 3 half uitgebeende carcassen op NL trailers. Meestal zie je dit soor auto's op Oostblok kentekens.

Commentaar

• Wie kwam ik vandaag tegen bij den dolder.
                                Zilvere is200 of altezza met legana front licht metalen velgen verlaagd.

Commentaar

Werken ...
                                X