Spamhoek!

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Tja, toch doen de Koreanen het niet fout, ze hebben goed geleerd van de lijdensweg die Toyota en de andere Japanse merken moesten afleggen, voor zij een bepaalde status kregen. En nog steeds doen sommige mensen lacherig over deze merken.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Op een dag bouwen de chinezen nog de beste auto's... ik vraag me dan af hoe de mensen dan reageren :p die worden nu helemaal afgekraakt! we zullen zien! :p ik heb geen moeite met de merken KIA en Hyundai :D KIA K7 of Genesis sedan of zelfs de equus":)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Imago is alles.
Kijk maar naar de VW Phaeton . . . . Het schijnt de beste limo te zijn, maar wie wil dat geld aan een VW uitgeven als je Mercedes, etc. gewend bent!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
klopt, mensen willen kunnen zeggen dat ze in een Mercedes/bmw/audi rijden.......

Ik heb weleens discussies gehad met mensen en uiteindelijk vinden ze vw niet status/premium genoeg... dat snap ik, maar mijnvoorbeeld was:

Stel je voor je gaat naar de kroeg met wat vrienden en men ziet elkaar sleutel op tafel.. De 1 heeft een Audi sleutel en de ander een VW sleutel... hoe oppervlakkig mensen ook kunnen zijn, men zou toch wel denken dat degene met een audi sleutel het beter heeft gedaan of een chickie kiest hoogstwaarschijnlijk voor de audi sleutel eigenaar.....

eenmaal buiten ziet men een geknipper van de Audi A1 en heel toevallig staat de VW Phaeton erachter.... de eigenaar loopt er naartoe en de sfeerverlichting gaat al aan. Balen voor de vrouw :p en :O :O :O voor de overige heren.... Jij stapt in en start de W12 en dan see you later :hi:

Dan zie je wel wie er premium is... :rulez:

Voor de vergelijking kan je ook een BMW 1 serie/Mercedes A klasse voor gebruiken :p het effect is nagenoeg hetzelfde :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Een chickie welke de man kiest voor wat hij rijdt, moet je ten alle kosten vermijden! Het beste is gewoon met een KIA sleutel naar binnen.

Een meid als dat is gewoon slecht nieuws... Ik kan mij nog een situatie herinneren (lang geleden :) ) waar een dame in de kroeg eerst vroeg wat ik reed, voor ze mijn naam vroeg. Dat was voor mij ook het einde van het gesprek.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Idd, als zulke vragen eerst komen, dan weet je al hoe laat het is, of je moet iets voor een one night stand zoeken...
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
je ziet er nu ook niet slecht.. gezien je LEEFTIJD HAHAAHHAHAHAHAAHAHHAAHAHAH :p :p Grapje :p

Nee maar idd, die vrouwen moet je zeker niet hebben
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Over vrouwen gesproken, waarom zijn er alleen mannelijke forumnisten? :roll: :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
actief ja... er zijn wel een paar vrouwen, maar die zijn niet zo actief...
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Ik ken ut. De mijne weigert in onze andere auto naar haar werk te rijden en wil alleen in de Lexus naar d'r werk. Rijden ja, maar op het forum hangen ho maar..... ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Net zo als de LF-Ch concept, zal hij niet zo extreem uitkomen, mooie bak! Ik wacht met smart de nieuwe IS af!