Spamhoek!

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
mlcoolj zei:
morning fawa, hoe gaat het ermee? :hi:

Kon beter, maar dat heeft te maken met privesfeer. Ben 2 weken geleden onderuit gegaan met die tering gladheid, en sindsdien nagenoeg aan huis gekluisterd. Wat de pijn verzacht zijn de ritjes naar huisarts, ziekenhuis en apotheek, maar dat hoef ik niet uit te leggen toch?

Hoe kom je nou als Lexus-liefhebber in een Mazda terecht?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hij had een Mazda, toen wilde hij een Lexus, eigenlijk een Altezza. Toen vond hij deze site. Toen bleef hij hier, daarna helemaal niets meer! :mrgreen:
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
Hube zei:
Hij had een Mazda, toen wilde hij een Lexus, eigenlijk een Altezza. Toen vond hij deze site. Toen bleef hij hier, daarna helemaal niets meer! :mrgreen:

Dan zal zijn volgende auto wel eens een Lexus kunnen worden? :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
I heb het vermoeden dat dat zomaar eens zou kunnen gebeuren :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Er is ook zoiets als een BAN knop ;)

.. Nee.. ik mag een leaseauto rijden van de baas, alleen we mogen geen Lexus meer leasen (en was mij ook te duur trouwens) dus dan maar een Mazda 6 want de rest stond mij ook niet zo aan... Ik wil/wou een Altezza, maar als ik zie wat er 1 nu kost om hier op de weg te krijgen, met de huidige prijzen van de Yen, dan knap ik af... ik denk dat het een IS200 wordt voor prive.. eerst ff doorsparen om wat renovatie te plegen aan ons huisje en daarna mag ik een speeltje halen van de CFO :D Tot dan wordt het alleen maar kijken, wie weet, mag ik in die van Hube een keer rijden :D ...

Dat is niet niks dat je nu thuis zit omdat je was gevallen.. hoop dat het snel beter wordt! :(
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
Je uitleg verklaart alles. Om je nou te gaan BANNEN gaat te ver, dan zou je Opel moeten rijden. :mrgreen:

Daarbij is die Mazda volgens mij een prima auto die er ook nog eens goed uitziet. Nou maar wel zorgen dat je je CFO te vriend houdt. Want wat in het vat zit??..

Enne, bedankt voor de morele ondersteuning. Heb nu wel alle tijd dit hele forum uit te pluizen. Elk nadeel heb zijn voordeel. ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dan moet je me niet bannen :p

Maar goed, onze IS200 zou wel eens dit jaar in de verkoop gaan. (2004 executive, nav en automaat). Wij gaan waarschijnlijk iets leukers kopen, waar het dak vanaf kan. SC430 of zo.
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
Hube zei:
Dan moet je me niet bannen :p

Maar goed, onze IS200 zou wel eens dit jaar in de verkoop gaan. (2004 executive, nav en automaat). Wij gaan waarschijnlijk iets leukers kopen, waar het dak vanaf kan. SC430 of zo.

Wil je graag gebant worden dan? :D Koop een Astra! :p
Een SC is m.i. geen verkeerde keuze. Vind hem wel mooier met het dak dicht, maar dat soort dingen zijn persoonlijk. Daarbij is een SC werkelijk een zeldzaamheid. Heb hem denk ik 1x zien rijden het laatste jaar.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
haha ik ga mezelf niet bannen.. die ban was voor jouw bedoeld hoor :p @Hube.. automaat? :neutral:

Zal wel iemand bij de meeting zoeken om mee te rijden, kijken hoe zo'n IS200 voelt... een SC is ook niet verkeerd hoor!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik heb trouwens tijdens mij vakantie zoveel lexus gezien.. niet normaal... voornamelijk RX350/450 en LS.. ook een paar GS en IS gezien.. heb begrepen dat er zelfs een IS-F op het eiland rondrijdt... Hier een foto van een LS wat ik tegenkwam.. is wel vieeeeeeeeesssssss
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Automaat hoort erbij, tegenwoordig wordt er steeds minder geroerd, komt ook door de files :)

Leuk zo die Lexus :) inderdaad wel vies

Tja en als er geen SC430 komt wordt het al snel een SLK...... en tja.... dat is heiligschennis. Maar ja, de vrouw beslist, zij moet hem rijden naast haar leasebak.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Marv je mag de mijne wel testen geen probleem :rulez:
btw ik heb hem net weer van de dealer klassewerk geleverd die gasten bumpert zit er weer mooi aan achterlicht ook trouwens glijk ff een stuk klei gekocht met quick detailer swirl remover was er niet jammer weer , kan je met kleien ook swirls weghalen zal wel niet he
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Arjan jazeker! Ben niet zo van de automaat! Joop, daar hou ik je aan! Ik heb die swirl remover in zwolle toen gevonden, bij de automat meen ik.. Zal voor je straks kijken... Kleien helpt w wat volgens mij, maar niet helemaal...
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ok dan tog eerst die swirl aanschaffen ben net bij de autobanden jongens geweest en ff het afslijtprobleem voorgelegd , met als gevolg dat hij er helemaal zin in had want zoals hij zegt een lexus kan je helemaal afstellen voor als achter dus ik denk dat dat wel goed komt , vermoeden is dat toendertijd de auto verlaagd is hij niet uitgelijnd is foto's dat de schade klaar is heb ik geplaatst in andere topic :heb ik weer wat nieuws