Spamhoek!

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Na dik 2 uur rijden van Apeldoorn naar Schottheide (DE) eindelijk thuis. Zat in Beekbergen 'n Citroen C5 met de meest gefrustreerde bestuurder die ik tot zover heb meegemaakt. Erg woest optrekken en remmen, druk doen achter 't stuur, vlak na 't stoplicht ben ik in een vluchthaven gaan staan om die barbaar er langs te laten. Wat hij dan ook deed met een veel te hoge snelheid. We zaten beide in 'n kleine file tot aan een stoplicht, meneer heeft zichzelf lekker op zitten vreten zeker. Ook op de N325 naar Nijmegen toe een dikke trage file waar m'n rechterbeen niet blij mee was. Lang leve de automaatbak van m'n Audi.

Nog leuker, kwam van 'n buurt in Apeldoorn dat ik nog niet kende (ik werk op 't Kadaster) en gebruikte m'n Tom Tom om me naar huis te loodsen. Dat stomme ding stuurt je ook overal naar toe waar je niet wilt komen. Uiteindelijk een doodlopend straatje in wat niet overeenkwam met datgene wat op de Tom Tom te zien was en aan het einde van dat straatje een bord met daarop de geschilderde tekst "Zeker Tom Tom?". Oh boy.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Iggy zei:
Nog leuker, kwam van 'n buurt in Apeldoorn dat ik nog niet kende (ik werk op 't Kadaster) en gebruikte m'n Tom Tom om me naar huis te loodsen. Dat stomme ding stuurt je ook overal naar toe waar je niet wilt komen. Uiteindelijk een doodlopend straatje in wat niet overeenkwam met datgene wat op de Tom Tom te zien was en aan het einde van dat straatje een bord met daarop de geschilderde tekst "Zeker Tom Tom?". Oh boy.


LOL!!!!!
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
@Iggy
hey du dah ga je nu ook naar de meeting of niet we willen die patserbak wel eens zien :D
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Als hij in fatsoenlijke rijdende staat is, tja, waarom niet? Ik ben niet iemand die met z'n auto naar meetings gaat maar zoiets doen lijkt me wel wat eigenlijk. Geeft me een goed excuus om met de Celsior op pad te gaan. Mijn Audi 100 is m'n "werkpaard" terwijl de LS430 alleen bij mooi weer in actie mag komen. Ik moet alleen nog 2 weken wachten voordat de T?V papieren in orde is, maar technisch heeft hij vrijwel niets en daar ben ik al heel blij om.

Maar andere Lexus modellen van dichtbij bekijken lijkt me zeker leuk! :photo:

En aangezien dit het grote spam topic is;

Spam-Can.jpg
 

bas

Actief
15 jul 2010
190
0
0
ziet er goed uit :rulez:
jammer van die velgen site dat er maar 6 19" velgen bij staan voor een is200 :(
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ben dus bezig geweest met mijn wielen de standaard oem velgen , en heb net ff beetje rondgebeld ik heb er 1 gevonden stralen en poedercoaten let op 40 eurie per velg dit zijn wel de standaard kleuren gun grey valt onder de exotische kleur en kost 2 tientjes duurder per velg , dan doe ik dat wel had ondertussen al paar knaken uitgegeven aan primer en verf maar ja das dan weer jammer :p