De Nieuwe Tesla S

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Dat is wel zo ja... je ziet ze ineens overal... dan is die Fisker Karma nog net iets exclusiever ;)

Helemaal mee eens, als je dan toch elektrisch wilt rijden............................................

dxz39u.jpg
9pqe7m.jpg
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Ik was in het begin helemaal lyrisch van de model S, maar ik begin hem ondertussen erg gewoontjes te vinden. Hij komt mij iets teveel voor. Het helpt ook niet dat de meeste die je ziet rijden de goedkoopste uitvoeringen zijn.....


Waar zie je die zoveel rijden dan? Ik zie die dingen vrijwel nooit rijden hier in Limburg. Laatst een keer een Tesla Roadster, maar ik zie bijna vaker een Lamborghini rijden dan een Tesla (Lambo Club NL kwam afgelopen zaterdag voorbij :p )
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Waar zie je die zoveel rijden dan? Ik zie die dingen vrijwel nooit rijden hier in Limburg. Laatst een keer een Tesla Roadster, maar ik zie bijna vaker een Lamborghini rijden dan een Tesla (Lambo Club NL kwam afgelopen zaterdag voorbij :p )

;) Dan ben je een gezegend mens, hier in de randstad zie je veel Tesla's rondrijden, ik zie ook liever Lamborghini;s ;)