Volvo 240 Electric

11 dec 2012
256
0
0
De mannen die dit gedaan hebben verdienen een groot compliment als je het mij vraagt! :worship:
http://www.electricvolvo.com/
We hebben zelf een 240 sedan gehad, en dat was ook een perfecte auto. Ben nu stiekem aan het kijken voor een auto voor erbij, een 260 Coup? versie lijkt me leuk. Op benzine dan...

Lijkt me ook gaaf als ze zoiets met een LS 400 zouden doen. Ja, ik weet het... Er horen cilinders in... Maar een electromotor zou zo'n auto wel onsterfelijk maken.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dat is idd een erg leuk initiatief en ook voor een LS400 (cylinders of niet) ;)

Actieradius en prestatie ? een goed prestatieniveau en een actieradius van minimaal 150 km
Dat blijft helaas iets aan de magere kant, maar het zal vooral uiteindelijk aan de gebruikstoepassing liggen.
 
11 dec 2012
256
0
0
Dat denk ik ook... Als ik toch eens een beetje handiger zou zijn... :p

Ik heb er wel eens aan gedacht om de body van bijvoorbeeld een LS op de basis van een Prius te zetten, maar dat is denk ik niet te doen...
 
11 dec 2012
256
0
0
Haha, is ook gaaf!
Maar als het zou gebeuren, dan zou het pas over een jaar of 20 zijn als ik met pensioen zou zijn... En dan moet je nog eens kijken naar een heleboel dingen. Past het, is het de moeite waard en wat zijn de kosten... Zou wel een heel leuk project zijn!