Phaebo Seat Arosa van vriendin

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Hoewel het geen lexus is vond ik het toch wel leuk om deze ook met jullie te delen.
De seat arosa van mijn vriendin.

Eerst wilde ze er nooit aan geloven en vond ze het allemaal onzin dat modificeren van een auto maar zo hard als ze dat schreeuwde loopt ze nu zelf naar onderdelen te zoeken op het net. Dus je kunt wel zeggen dat ze besmet is met het virus van modificeren.
Het begon met de wielen. Haar oude velgen (13 inch) en banden begonnen een beetje op te raken en waren lelijk en beschadigd. Dus toen was het de keus of nieuwe banden kopen of gelijk een setje velgen met banden op het net zoeken.
Toen kwam ze al gouw met een setje 16 inch witte velgen met banden die ze mooi vond. Dus deze gekocht en opgehaald. Maar als een standard seat arosa 16 inch wielen heeft lijkt het net een 4x4 auto dus zou de auto ook nog 4 cm verlaagd worden omdat het anders geen gezicht was.
Zo gezegd zo gedaan.
Maar nou begon ze zelf al te denken dat ze eigenlijk de logos van haar auto af wilde hebben. En vervolgens een kleinere antenne monteren. Toen ook maar de S van seat eraf.
Daarna begon ze zich te ergeren aan de originele achterlichten en vond ze donkere achterlichten ook mooi. Dus dat heb ik haar kado gegeven. Maar omdat alleen de achterlichten donker niet mooi is heb ik ook gelijk de koplampen laten tinten.
Nu is ze nog op zoek naar een sport grilletje zonder logo. Die ze inmiddels "zelf" besteld heeft en nog een spiegel voor de rechter kant aangezien origineel de linker en rechter spiegel ongelijk zijn.
zie hier de fotos

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verlaagd 4cm met alleen verlagingsveren
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Letters weg
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

De nieuwe 16 inch wielen
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

En hoe de seat er nu bijstaat nieuw antennetje
zonder logos op de achter klep, gesmookte koplampen en achterlichten.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Eerst wilde ze er nooit aan geloven en vond ze het allemaal onzin dat modificeren van een auto maar zo hard als ze dat schreeuwde loopt ze nu zelf naar onderdelen te zoeken op het net.
LOL

Netjes gedaan, zier er cool uit! :rulez:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Toch wel leuk gedaan! Waren alle vrouwen maar zo begripvol h??
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Leuk verhaal man, en de arosa word zo wel een leuke auto. :D ik weet niet of ik mijn vrouwtje zo ver krijg. Mag zelf wel bijna alles doen, tenzij verantwoord.. :p