Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Is het een gezins auto die CT200H?

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Heb nog wel een mooie IS200 sport voor je, passen de kids en hoop bagege wel achterin, mag voor 3000 euro weg, hou je zat geld over om het verbruik van 1 op 10 te kunnen betalen

Commentaar

Kan het toch niet met rust laten. Hebben zelf altijd japanners gehad en dat is betrouwbaar. De oude heer datsun, nissan. Nooit problemen gehad. Zelf een primera bijna 20 jaar gehad. Nieuw gekocht nooit issues. Tot hij opgevreten werd door de roest. Nu als 2e auto een oude mazda premacy. Nooit problemen mee.
      Lexus blijft gewoon aan me knibbelen. Ik gun ons gezin wel een betrouwbare auto.
      de afgelopen periode toch nog wat met Lexus in contact geweest over de ct200h. En dan vooral de bijrijders stoel die niet naar benee kan. Ben er ook nog over terug gebeld door de dealer in Eindhoven. En die gaf ook aan dat bij de ct200h de bijrijders stoel niet naar benee kan.
      Dus de ct200h is echt een afvaller. Maar goed, zoals ik aangaf kan ik Lexus toch niet met rust laten.
      Ik heb me opgegeven voor een 48 uur durende test rit voor een is 300 h. Ook een bijzonder mooie auto, en wil toch eens kijken hoe dat in de praktijk gaat met ons gezin.
      in de showroom sta je toch wat onhandig en kun je niet in alle rust alles uitproberen met de kinder zitjes en noem maar op. In de 48 uur proberen we zoveel mogelijk dagelijkse dingen te doen.
      Kunnen we de kids kwijt, kunnen we zelf plezierig in de auto zitten.

Als de aanvraag word goedgekeurd gaan we het proberen.

Ik ben niet zo'n opgeef type. Heb ook al naar de rx400 / 450 h zitten kijken, maar dat word gewoon duur in alles. Maar goed we geven het niet zonder slag of stoot op.

Commentaar

Zeer plezant gesprek gehad met Lexus over de 2 dagen test. Alles helder en duidelijk. Ging er een beetje vanuit dat we de auto 2 dagen zouden huren. Blijkbaar is het alleen brandstof verbruik wat je betaalt. Helemaal prima. Dat is pas service kan het niet anders zeggen.
        Afspraak is gemaakt. Niet aankomend weekend maar weekend daarop gaan we 2 dagen testen.

Commentaar

Leuk zeg!

Misschien is ook dit wel een goed adres voor je om even rond te neuzen: http://usedlexus.nl
          GS450h President 2008

Commentaar

Werken ...
          X