Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

12V accu voor CT200H

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• 12V accu voor CT200H

Toen ik gisteren voor de tweede keer met een immobiele CT werd geconfronteerd, begreep ik dat het nu toch echt tijd voor een nieuwe 12V accu is geworden.
    Even informeren bij een plaatselijke Toyota dealer: Een originele Toyota accu, hoogstwaarschijnlijk ook in een Auris en Prius passend, 175 euro.
    Euromaster: Passende accu, onbekend welk merk, 125 euro.
    Webwinkel: Bosch accu, passend: 71,91 euro thuisbezorgd.

Maar ééntje online besteld dus

Hoe lang is het geleden dat je CT z’n beurtje heeft gehad?
    Had de dealer je dan niet er op moeten wijzen dat je accu aan vervanging toe was?

En ja; online is meestal goedkoper dan in de winkel ja.

Commentaar

Het is puur om aan te geven hoe idioot de prijsverschillen kunnen zijn. De auto komt pas in het voorjaar weer bij de dealer.

Commentaar

Als je hem plaatst snap je het bedrag van de dealer

Commentaar

Dit zijn bedragen ex montage.

Commentaar

Dan scheelt het inderdaad veel. Want het plaatsen is echt wel even werk

Commentaar

Ik vermoed dat er wel meer redenen zijn waarom de originele Toyota-accu duurder is.
              Ik heb met mijn eerste accu 9 jaar gedaan in mijn Prius, de tweede accu zat er al weer drie jaar in toen de wagen de deur uitging. Still going strong....
              GS450h President 2008

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Frank2b Bekijk bericht
                Ik vermoed dat er wel meer redenen zijn waarom de originele Toyota-accu duurder is.
                Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je dat denkt. Toyota fabriceert zelf geen accu's...

Commentaar

Vind ik nog meevallen....heb ooit voor de gs450h een prijsopgave gekregen van 550€ zonder btw.(voor een 12v batterij wel te verstaan).
                  Heb dan ook vriendelijk bedankt bij de Lexus garage,en bij de batterijhandel een varta voor 107€ gekocht....doet het nog altijd prima!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stadler Bekijk bericht
                    Vind ik nog meevallen....heb ooit voor de gs450h een prijsopgave gekregen van 550€ zonder btw.(voor een 12v batterij wel te verstaan!!

€665,- voor een accu???
                    Je weet zeker dat ze je niet het grote HV battery pack hebben geoffreerd??

Miljaar....

Commentaar

Yep ben ik zeker van,heb het 3x gevraagd denk ik

Commentaar

Werken ...
                      X