Luchtvering bij CT

Quante

Nieuw hier
10 mei 2018
2
0
0
Hallo allemaal,
ben aant kijken voor een 2e hands Lexus en ben er eentje tegengekomen met 25K km uit 2011 die enorm uitgerust is en bovendien luchtvering heeft.

Maar dat is ook iets wat ik niet echt betrouw qua levensduur en waarschijnlijk omdat ik er niet mee bekend ben.

Zijn er hier eigenaars of dealers met ervaring hiermee? Hoeveel jaar/km gaat luchtvering mee en is het kostelijk als er stukken aan komen?
Alvast bedankt,
Dirk
 

Marius11

Nieuw hier
24 feb 2018
20
4
3
Dag Dick,
Ik vraag me af of deze luchtvering origineel van Lexus is. Ik heb het op de optielijst van de CT200h niet kunnen vinden . Ik heb luchtvering gevonden op internet bij een tuning bedrijf. Vraag dat voor alle zekerheid even na bij de verkoper.
Vraag ook of de oorspronkelijke veerpoten nog bewaard zijn en zo ja, dat je die erbij krijgt. Dan kun je die in ieder geval terugzetten als de luchtvering stuk zou gaan. Origineel Lexus onderdelen heb ik wel vertrouwen in, maar met aftermarket onderdelen moet je geluk hebben dat het betrouwbaar is.

25000 km gereden in 7 jaar ? Zit er een NAP bij ? Controleer goed of de km stand in orde is, is mijn advies....Laat evt. een aankoopkeuring uitvoeren.
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Ik geloof er ook niet echt in dat deze CT200h luchtvering heeft, maar er zijn tegenwoordig best mogelijkheden op dit gebied. Dus een terdege onderzoek is wel op zijn plaats.
Ook het accu pakket vindt het niet prettig om zo weinig gebruikt te worden, stilstand is bij deze dan ook achteruitgang in kwaliteit en capaciteit. Dus een accu check bij Lexus/Toyota lijkt mij zeker gewenst.
Laat een keuring doen bij de Lexus of Toyota dealer is mijn advies.

Succes!!!!
Twan.
 

Quante

Nieuw hier
10 mei 2018
2
0
0
Ik vond het ook al vreemd dat er luchtvering onder zou zitten vanuit Lexus.
Ik ga der nog eens over nadenken, het is een Belgische wagen (ben ook Belg ) en hij zou altijd bij de Lexus dealer iets verderop in onderhoud geweest zijn dus dat zit wel ok.

Bedankt voor de info allemaal, als het effectief luchtvering is valt ie dus af.
groeten
Dirk