wrappen

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Ik ben mij aan het ori?nteren om onderdelen te laten wrappen. Wie heeft tips? Ik wil carbonlook! Tijdens de laatste meeting in de Meern was een prachtig gewrapte IS250. Wie weet waar hij het heeft laten doen??
 

Jurgen

Actief
26 dec 2013
164
5
0
Het ligt er aan wat je precies wilt. Zelf doen is mogelijk, vergt alleen tijd en wat handigheid.
Je kunt eenvoudig folie bestellen op internet (bijvoorbeeld wrapfolie.nl; hoe meer 'd' het carbon is, bijvoorbeeld 3d of 4d hoe echter het lijkt.)
3M is een goed merk van folie. Wellicht kun je eens beginnen met een klein stukje te voorzien van folie.
Maak ook de ondergrond goed schoon waarop je folie aan gaat brengen.

Ik heb gekozen voor plastidip ipv folie. Met het afsnijden van folie kunnen er kleine krasjes worden gemaakt die later roestvorming kunnen geven.
Bijvoorbeeld als je je dak wil laten voorzien van folie.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
No Title

Volgens mij sta je bij de desbetreffende auto te kijken šŸ˜„
 

Bijlagen

  • photo2982.jpg
    photo2982.jpg
    425,6 KB · Weergaven: 38

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik ben mij aan het ori?nteren om onderdelen te laten wrappen. Wie heeft tips? Ik wil carbonlook! Tijdens de laatste meeting in de Meern was een prachtig gewrapte IS250. Wie weet waar hij het heeft laten doen??
Via Lexus Utrecht.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Een goed oog dat het verschil kan zien met de 3m carbon folie. Dat spul is verdomd goede kwaliteit.
 

nakisoen

Actief
4 mei 2011
129
12
18
Nu pas valt mijn oog op dit topic! :(
Had je al iemand gevonden Johan?

De (toen) witte IS was inderdaad van mij. Via Lexus Utrecht gedaan (zij demonteren en monteren alles weer), maar het echte wrappen gebeurde bij http://www.dereclamemakers.nl/.
Hun vaste wrapper, ook voor de duurdere merken van hen (Lambo, Bentley etc.)...
Ben wezen kijken toen de IS gewrapt werd; echte vaklui en prachtig om te zien hoe zij werkten!

Inmiddels de IS ingeruild voor een GS en Breda heeft de IS binnen 3 dagen weer verkocht ;-)
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Nu pas valt mijn oog op dit topic! :(
Had je al iemand gevonden Johan?

De (toen) witte IS was inderdaad van mij. Via Lexus Utrecht gedaan (zij demonteren en monteren alles weer), maar het echte wrappen gebeurde bij http://www.dereclamemakers.nl/.
Hun vaste wrapper, ook voor de duurdere merken van hen (Lambo, Bentley etc.)...
Ben wezen kijken toen de IS gewrapt werd; echte vaklui en prachtig om te zien hoe zij werkten!

Inmiddels de IS ingeruild voor een GS en Breda heeft de IS binnen 3 dagen weer verkocht ;-)


Hoi Nakisoen,

thx voor de ze reactie. Ik heb de huistrapper van Louman ingehuurd, trilmine. Ook Louman is erg enthousiast over hun werk. Dus ga ik er van uit dat het goed is. Overigens welke GS heb je gekocht??
 
  • Leuk
Waarderingen: nakisoen

nakisoen

Actief
4 mei 2011
129
12
18
Hoi Nakisoen,

thx voor de ze reactie. Ik heb de huistrapper van Louman ingehuurd, trilmine. Ook Louman is erg enthousiast over hun werk. Dus ga ik er van uit dat het goed is. Overigens welke GS heb je gekocht??

Hi Johan,
ik heb de donkergrijze F-Sport gekocht die in Breda stond. Volgens mij was je daar gaan kijken n.a.v. een vorige post van mij ;-)
(Hier weer voorgesteld: http://forum.lexusforum.nl/forum/alg...van-is-naar-gs)
1.000% blij met de keuze! :p

Navin