Geluidssignaal openen/sluiten

Machael

Hoort erbij
11 jul 2011
45
0
0
Hoi,

Ik zie het volgende:

Lock Feedback volume
Lock / unlock answer back

Het tweede punt gaat over de knipperlichten. Het eerste punt is denk ik dan de instelling die dat kan regelen. Het volume staat bij mij op de max, alleen ik hoor niets.......

Nog meer mensen hier last van, of is dit de verkeerde instelling?

Gr. Machael
 

tdk1981

Nieuw hier
14 jun 2012
18
0
0
Dat heb ik dus ook, wel volume maar geen geluid.
Vreemd. Ik ga het nog eens controleren.

Edit: Werkt dus niet. Ik heb model 2013 waar je alles op het navischerm kan instellen (weet niet of dit bij '12 anders is) maar ondanks dat ik aangeef volume vol krijg ik geen feedback geluid.

Als niemand het weet ga ik toch maar eens langs de dealer.
 

Machael

Hoort erbij
11 jul 2011
45
0
0
Hallo,

Vandaag bij de dealer geweest en gevraagd of ze naar de toon konden kijken. Toen ik de auto terug kreeg zei de dealer dat deze toon alleen werkt i.c.m. een alarm systeem. Aangezien ik die niet heb, kan ik het volume aanpassen, maar er zal niks gebeuren......

Hoop dat jullie er mee geholpen zijn.

Gr. Machael.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ja, dat maakt wel enige 'sence' ;)

Bedankt voor je terugkoppeling! Wellicht ook voer voor Tips & Tricks.
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
175
76
28
Machael zei:
Vandaag bij de dealer geweest en gevraagd of ze naar de toon konden kijken. Toen ik de auto terug kreeg zei de dealer dat deze toon alleen werkt i.c.m. een alarm systeem.

Het verhaal van de dealer klopt volgens mij niet. Ik heb een "Luxury Line" met Lexus alarm (af fabriek), en het "Lock Feedback volume" staat ingesteld op maximaal, maar de CT geeft geen geluidssignaal bij openen of sluiten. Mogelijk dat de auto i.c.m. andere alarmsystemen wel een dergelijk geluid geeft, maar dat weet ik niet.

Met "Lock Feedback" wordt hier naar mijn mening de zoemer bedoeld die de berijder waarschuwt als er iets niet in orde is bij het sluiten van de auto (b.v. elektronische sleutel ligt erin, portier of zonnedak niet goed gesloten etc.). Het volume van deze zoemer is regelbaar met de "Lock Feedback" instelling.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Tja, dat is wel curieus.. Ben benieuwd of er iemand is waarbij het wel werkt.

Lock/Unlock Answer Back
Using the electronic key, the following functions can be programmed:
- Press the lock/unlock button and the system will not beep. = Off
- Press the lock/unlock button and the system will beep. (Standard) = On
 

tdk1981

Nieuw hier
14 jun 2012
18
0
0
Het blijft inderdaad een vreemd verhaal. Ik heb zelf ook de LL met alarm.
Ben benieuwd of er een dealer is die wel antwoord weet. In ieder geval bedankt voor het nagaan Machael.