Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Stoel verlengen of verlagen?!

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Stoel verlengen of verlagen?!

Hallo CT200h bezitters!

ik zit met een vraag die voor mij onbeantwoord blijft...

namelijk: Ik ben 200cm groot en kom net 2-3 cm te kort om echt lekker zitten... zijn er tips of tricks die er voor zorgen dat ik ''lang uit'' kan zitten?

Met vriendelijke groet,

Johannes

Totaal andere auto maar bij de mx5 word er bij grote mensen schuim van de zitting en rug verwijderd. Eventueel eens kijken op de sloop en proberen?

https://youtu.be/8Nz-1Lsutl0

Commentaar

Schuim laten weg snijden wordt inderdaad vaak gedaan.
      Zo kun je een paar centimeters hoofd- en beenruimte winnen.
      Wel LATEN doen, want als je verkeerd snijdt (scheef, teveel) kun je de stoel weg gooien.

Commentaar

Hoi LexusCT200 ik bedoel dit niet zo bot als het klinkt.. maarre is dit niet opgevallen bij de proefrit ?
        " Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC ! "
        | H&R | K&N | Koni Sport | Stoptech Sport Kit | Yokohama S-Drive |

Commentaar

Ik weet niet hoor, maar gaan snijden in een zitting ... ik denk aan stoelverwarming, zij-airbags, gordelsensor....

Ik ben zelf slechts ietsjes korter dan jij bent. Bij mijn vorige wagen (Prius) heb ik de stoel gekanteld door aan de voorzijde M10 plaatringen onder de vloerbevestiging te plaatsen waardoor de voorkant iets omhoog kwam. Een klein verschil maar een wereld aan effect. Misschien kun je (door de dealer) de achterste bevestiging van de stoel 1 cm of zo laten verlagen? Kan een heel verschil maken...
          GS450h President 2008

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ErwinIS200 Bekijk bericht
            Hoi LexusCT200 ik bedoel dit niet zo bot als het klinkt.. maarre is dit niet opgevallen bij de proefrit ?

Absoluut opgevallen tijdens de proefrit, niet direct hinderlijk ... zou voor het mooie zijn dus!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Frank2b Bekijk bericht
              Ik weet niet hoor, maar gaan snijden in een zitting ... ik denk aan stoelverwarming, zij-airbags, gordelsensor....

Ik ben zelf slechts ietsjes korter dan jij bent. Bij mijn vorige wagen (Prius) heb ik de stoel gekanteld door aan de voorzijde M10 plaatringen onder de vloerbevestiging te plaatsen waardoor de voorkant iets omhoog kwam. Een klein verschil maar een wereld aan effect. Misschien kun je (door de dealer) de achterste bevestiging van de stoel 1 cm of zo laten verlagen? Kan een heel verschil maken...

Bedankt voor de tip!

Commentaar

Werken ...
              X