Uitlaatsysteem GS300 RVS

Michael

Nieuw hier
30 dec 2009
13
2
3
Dat was een hele zoektocht! Geen vervangingsuitlaat te vinden voor deze GS, wel de orginele voor een uhh orginele prijs...
Geen optie voor mij, uiteindelijk een prachtig op maat gemaakt RVS systeem laten monteren, dus met 1 grote voordemper, 2 Magnaflow middendempers en 2 Fox einddempers. Prachtig laag 6 in lijn geluid, dat heel zachtjes op de achtergrond aanwezig is bij accelereren en bij lage toerentallen tot +/- 80 km/h, daarna in Lexus whispermode (net als op constante snelheid), zoals het orginele systeem.(buiten de auto hoor je wel een lager en voller geluid, maar niet in het interieur) Dus geen storende brom, gesnerp, geplof of resonanties. Systeem ziet er fantastisch uit, je ziet geen dempers hangen aan de zijkant en ook aan de achterzijde zie je dit nauwelijks.(zijn een stuk platter dan de originele dempers en hoger gemonteerd)
Ben er blij mee, en kan het zeker aanbevelen aan mede GS 1gen. rijders! (andere modellen zijn uiteraard ook mogelijk)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Ronald1971

Nieuw hier
11 mrt 2013
22
0
0
Vind het mooier dan de originele dempers. Mag zo'n bolide best hebben hoor een beetje meer uitlaat.
Misschien een onbeschofte vraag , maar was het duur? Mijn einddempers zullen volgend jaar ook vervangen moeten worden, dus kan ik vast wat sparen om ook een rvs onder mijn 430 te leggen ;)