Navigatie/radio en clima bediening type nummers

Marcie

Hoort erbij
3 mrt 2014
63
1
0
Kan iemand mij helpen aan het type nummer van de radio van mijn GS300? De GS is van 2000 en is een navigatie/radio/cassette/wisselaar/clima en boordcomputer in 1 met touch screen. Of ik zoek niet goed op internet of er is niets van te vinden.
Het systeem klinkt als een klok maar ik ben naar wat dingen benieuwd waar ik het type nummer voor nodig heb voor bv interface ipv cd wisselaar , waar zit de navigatie antenne , is de navigatie DVD of Cd ( denk cd omdat er losse landen cd's bijzitten behalven natuurlijk weer Nederland/Benelux).
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Voor de facelift (2001, widescreen) zijn de NAV schermen 4:3 formaat en CD gebaseerd. Radio is een Pioneer (1 DIN). Onder tips en tricks staat nog een service manual ervan. Er is wel een hack om in het service menu te komen (via NAV scherm), maar geen idee of het typenummer radio daarmee boven water komt. Als je de radio demonteert kun je het zien via de sticker. NAV antenne zit verbonden aan de unit in de kofferbak:
fetch
fetch
fetch
 

Bijlagen

  • GPS-location.png
    GPS-location.png
    34,3 KB · Weergaven: 57
  • radiotype.jpg
    radiotype.jpg
    112,3 KB · Weergaven: 54
  • radiotype2.jpg
    radiotype2.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 57

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Vervelend genoeg werken de VAIS of GROM AUX/USB interfaces pas vanaf het 2001 type, iets om rekening mee te houden. De stekkers/pinnen aan achterzijde zijn verschillend.