Navigatie dvd

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Haalde ik de navigatie dvd uit mijn lader zag ik dat die van 2004-2005 was. Moet dus eigenlijk ff een ander in.
Zijn alle navigatie dvd's hetzelfde? Ik heb er een met rode stippen erop. Kon er een kopen van 2013 met gele stippen erop, is dat hetzelfde?
Op marktplaats zag ik ook gekopieerde dvd's, gaat dat goed?
Heeft hier toevallig iemand nog wat liggen?
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Volgens mij heeft jouw GS een nav van dezelfde generatie als die van de IS250.
Zo nee, dan zal dat hier ongetwijfeld nog in de loop van vandaag worden ontkracht.
​Zo ja, dan heb ik nog wel een originele DVD van Central Europe (ik gok dat je daar naar op zoek zult zijn). Je laadt daar ook meteen een nieuwere firmware voor je nav mee in. ​Mocht je belangstelling hebben, PM me dan maar even ;). Gaan we vast uitkomen...
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Misschien werkt het met gekopieerde zooi, maar dan neem je wellicht risico's qua werking en andere ellende. Aanbod hierboven klinkt :thumbsup:
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Stefan, jij bedankt vor de prettige communicatie en je vertrouwen. Ik hoop t.z.t. je bolide eens goed te kunnen bewonderen. :thumbsup:
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Bedankt xenon. Dankzij jou is mijn navi met 10 jaar vooruit gegaan. Hij ziet nu zelfs de straat vd wijk waarin ik woon. Was er 10 jaar geleden nog niet.
Enne......voor goede communicatie heb je er altijd 2 nodig.
Wie weet tot ziens. Gr.