TPMS Melding Lexus GS430

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Mensen, Allereerst de allerbeste wensen voor 2016!!

En heb weer een melding hoor :p het houdt niet op bij die auto joh, was alles geregeld, krijg ik dit weer :D

Maaaar ik zou bij voorbaat zeggen... dat dit ook mijn eigen schuld is, had het alleen eerder verwacht...:p
Hier even het verhaal.

Ik heb natuurlijk van die TPMS sensoren in mijn banden.... mijn originele banden, die ik al na een week gewisseld had, naar mijn 19 inch velgen zonder deze melders... en het bleef stil.. ik denk, nou die melding zou er wel uit gehaald zijn, toppie.

Maar nu, na 1600 kilometer :grin: zegt hij opeens, check systeem en dan zo'n plat bandje ernaast... verder niks aan de hand, maar wel vervelend dat geknipper in mijn dashboard...

Nou is dus mijn vraag... hoe kan het dat dat nou ineens opkomt? dat had dan toch gelijk moeten komen??

Maar ga maar even vragen hoeveel vermogen de batterijen nog hebben van die oude velgen, want die zijn waarschijnlijk ook al 10 jaar oud, en er staat dat ze 7 tot 10 jaar meegaan... anders laat ik ze overzetten, als ze nog vol genoeg zijn, of ik moet nieuwe laten plaatsen a ?260,-
Kan het er ook wel uit laten halen.. als ze dat ?berhaupt doen bij Lexus... maarja, als je hem dan weer verkoopt is het ook zo lastig..

opzich allemaal geen probleem, maar vroeg me dit ff af.
Bedankt alvast :)
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Erikzalm degene die dat knopje heeft geplaatst hield vast van verstoppertje spelen. Die had ik zelf nooit gevonden. Hij is nu uit maar dan weet ik dat voor de volgende keer
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
sensoren in je reserve-wiel leggen [wel binnenin de band natuurlijk] lucht erop en probleem is opgelost,kun je gewoon rijden zonder TPMS sensors op je velgen die onder de wagen zitten uiteraard.:thumbsup:
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Had ook gekund ja! maar ze zitten er al in :p Toen we naar spanje reden kwam hij na 250 km weer opzetten, en is de hele 4000 km niet meer weggevallen o_O
maaar ben gewoon terug gegaan, en wat was het nou, er was 1 sensor kapot. die hebben ze nu vervangen, en de melding is weg, niks aan de hand :rulez:
Dus niet mijn schuld ditkeer :)