Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Wel of niet verlagen?

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Wel of niet verlagen?

    Ben benieuwd naar jullie mening.
    Ik zou het wel mooi vinden om de Lex 2.5-3 cm te verlagen.
    Kan dat zonder verandering van schokbrekers?
    Welk setje dan, tein , tanabe, h&r???

    Ben benieuwd naar de meningen.
    GS 300 President

  • #2
    Harstikke mooi voor degene die naar de auto kijkt.
    Maar doet wel af aan de rijkwaliteit van de auto

    Commentaar


    • #3
      Persoonlijk zou ik het niet doen, waarom wil je je mooie GS verlagen?

      Commentaar


      • #4
        Ik heb wat foto's gezien van verlaagde GS-en en ik vind dat wel mooi staan. Ik weet ook niet zeker of ik het ga doen, vandaar mijn vraag om advies. Ik weet niet of er op dit forum leden zijn die dat gedaan hebben en hoe maar ben gewoon benieuwd.....comfort moet een beetje hetzelfde blijven, bochtengedrag mag wel iets strakker en moet een beetje betaalbaar blijven.
        GS 300 President

        Commentaar


        • #5
          Niet verlagen,breedset 19" eronder en klaar is kees.
          Mooiste lexus competitie 2014- 1e prijs. GS430 executive.bj; 2000
          2013- 2e prijs. GS430 executive.bj; 2000
          2017- 2e prijs. GS300 president.bj; 2006

          Commentaar


          • #6
            bedankt gs430 almelo. 19"zit eronder, geen breedset. Ik hoor het al, de meningen zijn nog niet zo lovend over verlagen.
            GS 300 President

            Commentaar


            • #7
              Wat
              gs430 almelo zegt

              ik vind dat de koets van een GS zich niet zo leent voor verlagen. Maar dat is mijn smaak, ik denk namelijk dat het weggedrag dan niet meer des Lexus is, wat ik zonde vind van zo’ín fijne automobiel. Dit model is vooral gericht op reiscomfort, niet zozeer op een “gooi en smijt”-karakter. Ik ben van mening dat je dan bijvoorbeeld ook een 5-serie had kunnen kopen, maar ook daar zou ik niet snel kiezen voor een verlaging.

              Misschien kun je bij een meeting een keer met iemand spreken of meerijden in een verlaagde GS? Ik vind dat je zoiets het beste zelf kunt ervaren. Zo heb ik ooit getwijfeld om bij een A4 3.0TDI een Eibach pro setje te laten monteren. Da’s een bescheiden verlaging voor die auto die af fabriek een sportonderstel zou moeten hebben, maar die had als optie dat afbesteld. Ik heb eerst met iemand meegereden die eenzelfde A4 had maar met een Eibach pro set eronder. En dat beviel mij toen wel. Nu, onder mijn IS, twijfel ik er niet aan; hier komt geen verlaging onder. Ik vind zoiets persoonlijke smaak en dat kan per auto verschillen heb ik ervaren. Mijn Mazda MX-5 heeft af fabriek een bilstein sportonderstel. Soms wat stug, maar het past uitstekend bij dat autootje; ik kan er mee lezen en schrijven, ontzettend communicatief. Maar zo communicatief wil ik dat niet in m’n IS.

              Uiterlijk vind ik ook belangrijk, maar ik zit er langer/vaker in dan dat ik er van buiten naar kijk

              Commentaar


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door usedlexus Bekijk bericht
                Harstikke mooi voor degene die naar de auto kijkt.
                Maar doet wel af aan de rijkwaliteit van de auto
                Onzin. Ik rij in een (te) erg verlaagde Lexus, maar het rijgedrag is echt nog steeds meer dan prima. Kan nog steeds met normale snelheid over drempels heen en de auto ligt als een blok in de bochten. Maar goed, ik vind het dan ook juist prettig om de weg te voelen zodat ik ook weet wat de auto doet.

                Ik zeg doen!

                Commentaar

                Werken ...
                X