Spoiler keuze, mening gevraagd :)

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.388
207
63
Ik heb al een tijdje de volledige "Elegant-Kit" in de schuur liggen.
Deze zal ik "langzamerhand" op de auto zetten. Mijn voor en achterbumper zijn niet helemaal fris meer.
en wil dit samen met de lip laten spuiten. Omdat alles in een keer doen in eens wel heel veel geld is doe ik dit in stappen ;)
Maar goed ! Ik heb de kit dus in huis, hierbij enkele foto's voor diegene die het even niet voor zijn ogen heeft :
26215d1268262003-altezza-roll-call-img_6052.jpg

912793e7515ab32f5a266b403487ecaa.jpg


Nu vind ik de kit echt super staan op de IS, maar er mist dan wel een spoiler :)
welke spoiler zouden jullie kiezen ?

1. ( Ducktail met remlicht )
912793e7515ab32f5a266b403487ecaa.jpg


2. ( Ducktail zonder remlicht )
fjexzl.jpg


3. ( High Rise )

toyota-altezza-12.jpg


4. ( TTE lip )

lexus-is200-tte-3.jpg



Ik ben erg benieuwd naar jullie mening ! :) BTW.. mijn zomerset wordt weer de 5 spaaks variant ( 7.5J achter 7.0J voor )
Mijn voorkeur gaat in principe uit naar de Ducktail zonder remlicht maar kijk met een schuin oogje stiekem naar de high rise ;-)
 

Lars_K

Hoort erbij
9 okt 2016
34
4
0
Heel gaaf. Persoonlijk ben ik van de Original Polizei, maar als het een authentieke bodykit is, kan ik het wel weer waarderen. Leuke set, dat absoluut, heerlijk JDM. Ik zou de High Rise laten voor wat het is, krijgt het mijns inziens een Fast and the Furious-gehalte van. Ik zo gaan oor de Ducktail of de TTE lip, daar deze er minder opgeplakt uitzien. Succes met de montage en het spuitwerk, ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.388
207
63
Hey Lars_K thnx voor je onderbouwde mening ! :) Ik houdt ook echt van OEM. En deze bodykit vind ik erg gaaf ! Mede omdat het natuurlijk OEM Lexus is :)
Het plan is om stuk voor stuk te gaan doen, en dan bv als ik voor begin de lip voor en de voorbumper te laten spuiten. En dan rustig aan naar achteren werken ;)
Volgens mijn vriendin is het budget voor de Lexus 'ff op ;-) haha. Maar goed de voorpret is toch vaak net zo leuk als het resultaat ! :)
Ik heb in principe ook een voorkeur voor de ducktail zonder remlicht. Mede omdat er al een remlicht op mijn hoedenplank zit en ik niet beide wil. Dus of de spoiler met remlicht en hoedenplank zonder vinden. of spoiler zonder remlicht en hoedenplank zo laten.
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Persoonlijk spreekt mij je eerste optie het meest aan, al scheelt 't amper iets met je tweede optie.
De derde variant...mwah...beetje erg aanwezig (nog afgezien dat de vering van je achterklep onderbemeten is voor zo'n relatief massieve spoiler en bij het eerste zuchtje wind zo dicht smakt).
Die laatste is dan weer een klapje te (subt)iel.
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.388
207
63
Ik heb ondertussen de ducktail zonder remlicht in huis :) ( blijkt een modellista spoiler te zijn ) Hij is helaas in de verkeerde kleur, zo gauw het weer wat aangenamer wordt zal ik de klep en spoiler laten spuiten in mijn kleur :) Bedankt allen ! :) ik houdt jullie op de hoogte !
 

oedipus

Hoort erbij
30 jul 2011
46
0
0
Nog pic van de mod? Heb je een achterste onderspoiler voor een europese bumper? Want in je eerste foto zie je de kit op een amerikaanse bumper die enkele cm langer is en met contour lichtjes.
 
Laatst bewerkt: