Aftermarket navigatie bestellen vanuit China

rabin

Hoort erbij
15 aug 2015
30
1
0
Beste mede Lexus rijders,
ik heb een IS250 zonder navi unit
nou zit ik te overwegen om een aftermarket unit te bestellen vanuit China.
wie heeft dit al eens eerder gedaan en is et aan te raden?
ik heb geen zin in gezeur met de duane ivm eventuele namaak etc(staan geen logos of partnumber op voor zover ik kan achterhalen)
neem aan dat dit product word aangeboden als alternatief voor de OEM unit.

heeft er iemand eventueel 1tje te koop staan?

ik hoor het graag

greetz,Rabin
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Een vriend van mij heeft dit ook gedaan. Sinds dag 1 was het al ergernis. Hij heeft altijd problemen met het vinden van satellieten, hij is niet accuraat genoeg en updates zijn een hell.
Ik heb geen idee wat je ervoor wilt gaan betalen maar op ebay staan voor leuke prijzen al navigatie units van lexus zelf. Enige is dan een dvdtje van Europa halen bij de dealer en je hebt alles origineel.
 

rabin

Hoort erbij
15 aug 2015
30
1
0
De unit kost iets van 600 eu vanuit China.
ik zie idd wel units via ebay van Lexus zelf maar heb begrepen dat de stekkers anders zijn van zowel de auto als van de unit als je geen fabrieksaf unit heb.
het gerucht gaat ook rond dat de chinese unit uitverkocht zijn maar de aanbieder zegd ze wel te hebben.
 

rabin

Hoort erbij
15 aug 2015
30
1
0
Kan iemand my misschien vertellen of de radio stekkers van de 2006 is250 dezelfde,of verschillend zijn van de 2008/2009-2012???
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Een collega heeft een origineel Chinese Android autoradio in zijn Opel Insignia zitten en is er erg tevreden over, maar voor de IS250 is het volgens mij lastig iets te krijgen.
 

rabin

Hoort erbij
15 aug 2015
30
1
0
Ik heb contact via alibaba met een leverancier die ze
(weer) produceerd.
ze worden leverbaar vanaf eind april maar de unit word al aangeboden via alibaba.