navigatie reset

jpsystem

Actief
14 mrt 2012
135
1
18
na een reset van de user, navigeert hij niet meer correct als ik van de geplande route afwijk.
tevens kan ik de geplande aankomsttijd niet zien.
is dit een instelling of wat gaat er fout.

bvd John.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
De IS gen2 heeft als ik het goed heb een 5e generatie navigatiesysteem. Voor wat betreft het weergeven aankomsttijd weet ik vrijwel zeker dat die in te stellen is (daar staan nu dan de reistijd ipv de aankomsttijd?)
Wat gebeurd er dan als je van de geplande router afwijkt? Wordt er niet herberekend?

Gezien je de user hebt gereset is het vrijwel zeker dat dit dus allemaal instellingen zijn.
 

jpsystem

Actief
14 mrt 2012
135
1
18
De IS gen2 heeft als ik het goed heb een 5e generatie navigatiesysteem. Voor wat betreft het weergeven aankomsttijd weet ik vrijwel zeker dat die in te stellen is (daar staan nu dan de reistijd ipv de aankomsttijd?)
Wat gebeurd er dan als je van de geplande router afwijkt? Wordt er niet herberekend?

Gezien je de user hebt gereset is het vrijwel zeker dat dit dus allemaal instellingen zijn.

klopt, ik zie alleen de resterende km en geen reistijd, als ik afwijk van de geplande route word deze niet opnieuw herberekend.
ik zou ook zeggen het is een instelling maar vind hem alleen niet.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
Volgens mij heeft die 5e generatie een apart instructieboekje. Ik heb hem 4 jaar geleden ingesteld, je kunt volgens mij meerdere user settings kwijt. Tijdens het rijden/navigeren kun je volgens mij ook schermen aanpassen zoals de ori?ntatie (noorden boven of vanuit de auto bezien), TMC aan of uit. Het werkt niet zo intu?tief als je bij sommige Duitse merken wel eens ziet maar je kunt de weergave wel grotendeels daarvan benaderen.
 

jpsystem

Actief
14 mrt 2012
135
1
18
Ik heb het hele boek doorgenomen is wel van 2008 ipv 2006 maar vind niet wat ik zoek, ik snap ook niet dat ik de reistijd niet zie als ik een route plan, maar wel de lengte in km.