Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

IS 300h - MY 2017

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Veel veilige kilometers gewenst!

mooie kleuren combi.

Had ik ook op mijn eerste CT

Commentaar

.... Je zegt dat deze opvallend fijner rijdt, Dit is dezelfde motor en chassie of niet? zijn de banden kleiner als vroeger misschien?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Kwant Bekijk bericht
        .... Je zegt dat deze opvallend fijner rijdt, Dit is dezelfde motor en chassie of niet? zijn de banden kleiner als vroeger misschien?
        Ze hebben de auto onderhuids ook aangepakt, met name de wielophanging en stuurinrichting. Hij stuurt absoluut fijner, vooral bochten neemt ie net ff lekkerder en de auto voelt overall een stukje dynamischer dan mijn 2013 IS, die toch wat zompiger en zwaarlijviger aanvoelde. Ik merkte dat verschil meteen toen ik weg reed bij de dealer.

De EU press release geeft een mooi overzicht van wat er gewijzigd is in het facelift model: http://newsroom.lexus.eu/lexus-is-2017---press-kit/

Commentaar

Goed te horen dat de IS weer verbeterd is. Het kan altijd beter. Wat mij betreft had de remote touch toch wel op de schop gemogen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hein Lexus Bekijk bericht
            Goed te horen dat de IS weer verbeterd is. Het kan altijd beter. Wat mij betreft had de remote touch toch wel op de schop gemogen.
            Mee eens, het houdt niet over qua gebruiksgemak! Van wat ik lees is de Gen3 RTI in de nieuwe LC en LS al een stuk beter. Blijft echter jammer dat Lexus / Toyota navigatie grafisch achterloopt op de concurrentie en men weigert ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto toe te voegen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jetpaction Bekijk bericht

men weigert ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto toe te voegen.
              Dit zorgt er wel voor dat je systeem het blijft doen na 10 jaar. Allemaal leuk die apps, maar de eerste smart tv's krijgen ook al geen ondersteuning meer.
              GS450h, Executive, 2006

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Arbitrator Bekijk bericht

Dit zorgt er wel voor dat je systeem het blijft doen na 10 jaar. Allemaal leuk die apps, maar de eerste smart tv's krijgen ook al geen ondersteuning meer.
                niet geheel een fair vergelijk: een Operating System (IOS / Android) valt niet te vergelijken met de eerste smart tv software. Draait mijns inziens metname om de acceptatie van het systeem: volgens mij kunnen we veilig stellen dat IOS & Android wijds geaccepteerd zijn en 99% van de OS-markt hebben.

Commentaar

Als het allemaal backward compatible blijft, prima.

Commentaar

Werken ...
                  X