IS 300h - MY 2017

Jetpaction

Hoort erbij
9 nov 2013
32
2
0
Het is hier nogal rustig geworden de afgelopen maanden dus laat ik eens proberen er wat nieuw leven in blazen :p

Vorige week als opvolger voor mijn 4 jaar oude 300h opnieuw dezelfde auto besteld. Deze keer het facelift model in Business Line uitvoering, kleur is Morello Red met Sandstone interieur. Als opties het nieuwe 10.3" premium navigatiesysteem en de Quad LED verlichting. Ergens in November wordt ie geleverd.

Ondanks dat het dezelfde auto is ben ik toch zeer benieuwd omdat het het facelift model is en erg nieuwsgierig ben naar alle (kleine) verschillen met mijn huidige 300h. Ik had een van de eersten en had wel wat dingetjes gedurende de looptijd (kinderziektes?) zoals een irritante ratel onder de motorkap bij bepaalde toeren die de dealer nooit opgelost kreeg en wat kleine ergernissen in het interieur die in het facelift model er op de foto's in elk geval al beter uitziet.

Nog meer mensen hier die er een besteld hebben of al rijden?

523273.png

523271.png
 

mahansz

Hoort erbij
29 okt 2016
29
3
3
Dit zorgt er wel voor dat je systeem het blijft doen na 10 jaar. Allemaal leuk die apps, maar de eerste smart tv's krijgen ook al geen ondersteuning meer.

niet geheel een fair vergelijk: een Operating System (IOS / Android) valt niet te vergelijken met de eerste smart tv software. Draait mijns inziens metname om de acceptatie van het systeem: volgens mij kunnen we veilig stellen dat IOS & Android wijds geaccepteerd zijn en 99% van de OS-markt hebben.