Body kit topic

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Nee, dankje. Lijkt er teveel op dat het er lekker goedkoop tegenaan is geplakt. Skirts zijn veels te massief achter. Bumperlipjes zijkant voor er zo tegenaan geflatst, blech. Achterkant met diffuser plus uitlaten wel ok, maar die zwarte vlakken erin vind ik beetje pauper. Dan toch liefst 2 x 1 pijp en niet 2 x 2. Kortom, het is het niet. Terug naar de tekentafel.
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
GPS-10 zei:
Kortom, het is het niet. Terug naar de tekentafel.
+ 1

Ik kan mij hier niet in vinden.Laten we beginnen bij de voorkant, het is weliswaar een klein extra , maar het totaalbeeld veranderd wel degelijk in positieve zin! En ook een compliment voor het originele design dat er maar zo weinig extra nodig is om het nog sportiever te doen lijken. De zijskirts zijn walgelijk. Origineel is echt veel mooier!! De achterspoiler ben ik niet over uit, ik zou het graag in het echt willen zien. Is hij te??? misschien, aan de andere kant vind ik hem persoonlijk wel passen bij de diffuser en uitlaatcombinatie! Tot slot de uitlaat en diffuser, een echt persoonlijke zaak. Ik heb jarenlang genoten van de twee grote fsport uitlaten uit amerika. Ze bevielen uitstekend, maar ik vind deze dubbele zeker niet misstaan. Wel ben ik op zoek wat de diameter van de pijp is. Als hij te iel is dan is het ook voor mij geen optie. Ik vind het ook passen dat ze niet paralel lopen maar iets verspringen, zo'n klein esthetisch dingetje!!
Als laatste de algemene kleur. Dat stukje wit op zwart achter is foeilelijk. Het past niet. Ik twijfel over spuiten in velgkleuren of wit, 083. Waarom? Dan is het een geheel. Tot nu toe heb ik nog maar 1 leverancier gevonden voor deze spullen, maar die was een beetje heel duur! Ahum :X
Iemand anders nog idee voor adres hiervoor??????? :baseball:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
En ook een compliment voor het originele design dat er maar zo weinig extra nodig is om het nog sportiever te doen lijken.
Precies, less is more, daarmee sla je helemaal de spijker op de kop ;)

Deze kit (vind ik) is in die zin ver van subtiel en nogal 'in your face', over designed... Dat hoeft niet perse kwalijk te zijn, maar het lijkt nu niet een vloeiend of gebalanceerd geheel te vormen. Wat Lacor al min of meer aangeeft, er tegenaan geragd. Spoiler van kofferbak lijkt zo uit Taiwan te komen incl. 3M tape. Dat kan toch veel geraffineerder...met in gedachten je statement hierboven?
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Yep, thats him!
Goedkoop en goed. In mijn oude topic wel enkele foto's.

Waar ik nu een afspraak mee heb is Little Exhaust in Almelo.
NMparts is niet minder, ik krijg alleen korting bij LE via bmw forum.


Even goed, wel beduidend meer keus dan NMparts.
 

Howan

Nieuw hier
9 okt 2013
2
0
0
Beste mensen ik ben opzoek naar chrome/ gepoetst alu deurlijsten voor mijn is300h! Iemand enig idee waar ik deze kan vinden voor een normaal prijs?

Van mij is de oplichting niet zo van belang! De lijsten vind ik al mooi zonder verlichting :D
 

Johnis300h

Nieuw hier
7 sep 2013
15
0
0
Ik heb hier nog geen IS 300 H gezien met een spoiler. Staat in de optie lijst. Pakken we deze niet? Ik overweeg na deze IS weer een IS te pakken, echter in plaats van een open dak denk ik erover om een spoiler of de F sport velgen te pakken. Weet alleen niet hoe het er in het "echt" uit ziet. Heeft iemand leuke foto's ?
 

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
No Title
 

Bijlagen

  • photo2155.jpg
    photo2155.jpg
    142,6 KB · Weergaven: 43

Kiredor

Nieuw hier
9 aug 2015
10
1
0
Ik vind de diffuser van de f-sport op de is 300h erg mooi dus zou zonde zijn daar een andere voor in de plaats te zetten. Je zou denken dat het met twee uitsparingen in de diffuser best goed te doen en is en daar geen aparte customer diffuser voor nodig te hebben. Of zeg ik nu wat raars... :)

Misschien straks maar even photoshop aanzwengelen.
 

Kiredor

Nieuw hier
9 aug 2015
10
1
0
Zojuist mijn IS300h F-Sport besteld en mijn dealer gaat het experiment aan om er mooie pijpen icm de originele diffuser op te zetten. We gaan het meemaken..... :)
 
  • Leuk
Waarderingen: M3nace

Kiredor

Nieuw hier
9 aug 2015
10
1
0
Weet je ook hoe of wat?

Niet meer dan dit: We gebruiken de orginele fsport diffuser (alle andere vind ik niet mooi) en uiteindelijk worden de uitlaten (+ sierstukken) zichtbaar. Hoe? Daar moeten we nog achter komen, maar we gaan het gewoon doen! Experiment :) zodra ik meer weet over hoe/wat laat ik t weten.