Graag jullie advies!

coenf

Nieuw hier
20 mei 2014
11
0
1
Goedenavond allemaal,

Na een ruim half jaar naar volle tevredenheid een Lexus IS300 te hebben gereden heb ik hem ingeruild op een Audi A4 2.7 TDI.
Zoals jullie al aan voelen komen, ik verlang terug naar een Lexus!

Ik heb op het moment een Lexus LS430 op het oog, dit omdat ik veel snelweg kilometers maak en graag comfortabel rijdt met genoeg power als het nodig is.

De auto heeft 200.000 gelopen wat naar mijn mening niks is voor deze V8 motor.

Ik kan zelf goed horen of een V8 goed loopt of niet, maar er zit ook een hele hoop elektronica in deze auto's.

Mijn vraag is , zou het nodig zijn om een aankoopkeuring te laten doen, of zou een uitgebreide proefrit genoeg zijn?

hij word afgeleverd met een grote beurt, dus naar de basiszaken heb ik de komende tijd geen omkijken.

Normaal zijn deze auto's geloof ik niet gevoelig voor elektronische storingen en dergelijke maar toch...

Graag hoor ik wat jullie zouden doen.

Met vriendelijke groet,

Coen Flonk
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Waarom is een carkit niet goed?

Tegenwoordig is dat standaard en zelfs verplicht voor iedereen die een mobiel wilt gebruiken in de auto

als het de jaren 90 was dan kan ik dat nog wel begrijpen, maar dan heb je het hooguit over een zakelijk lease auto misschien.

Ik heb liever een auto met veel snelwegkms dan 1 die alleen voor weekend boodschappen wordt gebruikt voor 2 straten verder.,..

Je hebt toch een auto met veel snelwegkms
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
71.4003.jpg

maar dan wel met zo een pimp dop erop

lexus logo erop en klaar ben je
 

Bijlagen

  • 71.4003.jpg
    71.4003.jpg
    15,5 KB · Weergaven: 44

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ook ik laat geen auto staan met trekhaak... Zal het nog sterker vertellen.. Ik lap heel dat stempelboekje aan m'n laars.
Alsof alleen de Lex dealers met een Lexus om kan gaan.
Dus je denkt dat er meer garages gecertificeerde monteurs hebben?

LOL@SC400nl :)

Alan is eigenlijk het enige levende bijzondere specimen van deze site die:
a. een zakelijke rijder is.
b. een carkit gebruikt.
c. zo ongeveer de 4 ton bereikt met snelwegkilometers
d. zo goed als geen mechanische ellende heeft tot heden.
e. geen trekhaak heeft, althans niet op de auto.