lexus 600hl tussen de lijnen

rob rutgers

Hoort erbij
24 jan 2012
28
0
0
ik heb de 600 hl van 2008 maar ik leest steeds in testen van deze wagen dat er een systeem op zit dat
de wagen op de snelweg tussen de witte lijnen kan blijven rijden ,maar wie weet hoe je dat kan inschakelen want mij lukt het maar niet .
gr Rob
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik ben niet geheel bekend met indeling van de LS600hl. Kan je een foto van het dashboard plaatsen, met name van de knoppen links en rechts van het stuur?
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Je kunt het hier checken vanaf pag. 311: LKA functie (NL versie). Cruise control aan (vanaf 70km p/u en dan de knop 'LKA' op het stuur).

Ik kan niet goed opmaken of je de functie wel/niet kunt vinden, of dat je bovenstaand uitvoert, maar het niet werkt..
 

rob rutgers

Hoort erbij
24 jan 2012
28
0
0
Hube zei:
Ik ben niet geheel bekend met indeling van de LS600hl. Kan je een foto van het dashboard plaatsen, met name van de knoppen links en rechts van het stuur?
er zit geen knop op met de letters LKA maar wel een knop met een afbeelding van een auto met daarvoor van die streepjes die de afstand tot de voorganger meet .
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dat is het adaptive cruise control systeem. Wat LKA betreft vond ik deze passage op wikipedia:

The Lane Keeping Assist (not available on the LS 600h due to conflict with LED headlamps)

http://en.wikipedia.org/wiki/Lexus_LS_(XF40)

Dus ik denk niet dat je deze hebt.
 

rob rutgers

Hoort erbij
24 jan 2012
28
0
0
Ja inderdaad dit zal het wel zijn ,dat het systeem niet samen gaat met de Led verlichting .
bij 460 zit die knop van LKA er wel op .
dus ik ben er uit ,ga ik hem maar inruilen voor een LS 460 .hi hi
bedankt
gr Rob
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Of het stuur goed vast houden en niet dronken gaan rond rijden of met de smartmobiel gaan zitten klooien, niet zoals menig vertegenwoordiger doet even de administratie in orde maken terwijl we onderweg zijn naar de volgende klant, dan lukt het volgens mij ook vrij goed om zelf binnen de lijnen te blijven.....
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik begrijp wat je zegt, aan de andere kant mag je dus blij zijn als die personen een dergelijke optie hebben.. ;)