Wat vonden jullie van de RC F op de SS Rotterdam??

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Beste Forumgenoten. Ik was vorige week op de SS Rotterdan omdat ik wist dat daar de RC F stond. (met dank aan Hube voor de info en Igor van Louman en Parqui voor de uitnodiging) Ik ben zo benieuwd wat jullie er van vonden? laat me dat weten svp! Gisteren heb ik de voorlopige folder gezien, waarin overigens nog geen prijzen maar waarin wel sprake is van drie versies: Allereerst de standaardversie, daarna volgt de Luxury en tot slot de Carbonversie. Bij mijn weten zijn er nu zeker twee besteld. ! door de importeur zelf, kleur solar orange, uitvoering carbon en 1 door van Dorst Lexus, uitvoering Luxury, sonic blue full options! Jongens wat gaat het mooi worden op de weg. Ik voel weer een nieuw topic opkomen met de titel: Op weg naar de aanschaf van een RC F:p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik blijf het jammer vinden dat ik er niet bij kon zijn. Het is namelijk een zeer vette auto. Stiekem een mooie opvolger ergens in de toekomst, maar ik ga de GS eerst eens even een tijdje rijden.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik hoorde Lexus Rotterdam ook hebben over een Zwart Zwart full option (luxury) versie. dat die besteld is.
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Ik hoop echt dat er verschillende auto's gekocht worden. Dan wordt de kans om er een aan te schaffen ook groter dat het voor een acceptabele prijs gaat gebeuren!!:p:p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Yup, veel zwart zwart of zwart rood of wit zwart combo's kopen :) Oranje en blauw gaan het voor mij niet worden :) De rode kleur moet ik in het echt zien :)
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Een flop klinkt wel dramatisch maar het blijft bij een handjevol auto's in NL. Ik denk dat ik met eerder gemelde 120.000 nog ruim te laag zit en een M4 druk je hier gewoon niet uit de markt een spetterende Nordschleife rondje daargelaten. Nog even pijn doen : in de US ben je voor 70.000 USD klaar...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
De RC-F zal inderdaad geen verkoopkanon worden, maar wel degelijk bijdragen aan de merkbeleving van Lexus. Persoonlijk denk ik dat het wel goed komt. Lexus blijft groeien en blijft prijzen binnen slepen voor hun kwaliteit.
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Gisteren werd bekend dat de RCF met carbon 68.000 engelse ponden gaat kosten. Met wat omrekenen en afgaand op de extra belastingen in Nederland kom je op een prijs voor de Carbon van rond de 10.000 Euro. Voor de goedkopere versie ongeveer 10.000 er af. Niet slecht!! Berichten worden echter sterker dat door de software van de motor, oftewel uitschakelen van 4 cilinders bij rustig rijden het CO2 fors daalt en dat betekend weer veel minder slurptaks!! Ik blijf hopen op een lagere prijs. (Tegen beter weten in??)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Tja Johan, verwacht maar dat de prijs van de auto over de ton heen gaat. Hoe verrot dat ook is.....:cry: Het kan dan alleen nog maar meevallen.

Hoe dan ook, stiekem zit ik er ook naar te loeren als mogelijke opvolger van de GS, maar dat duurt nog ff en dan moet hij flink in prijs gezakt zijn :)
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Verklaar je nader hoe jij aan een ton (verondersteld tikfoutje) komt? Echt ver er boven.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Rc300h in wit. Gelijk genezen. Wat een gedrocht.:thumbsdown::thumbsdown:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Geen conclusies trekken van foto's :) F-sport is al mooier:

lexus-rc350f-sport-02-front-m.jpg
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Scheelt nogal wat met die Halfords wieltjes op de voorpagina.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Daarom noemen ze het ook Starfire Pearl. Klinkt exotischer als wit of RAL9001...
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Ok baas. Ik vond er wel wat aan dat het op de SS Rotterdam was en ik vond er niks aan als ik niet eens de draaicirkel kan testen laat staan een rondje kon rijden:cry: