Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Nieuwe RX

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Nieuwe RX

Vandaag mailtje ontvangen van Lexus (waarschijnlijk niet de enige onder ons) in verband met de voorstelling van de nieuwe RX. In BelgiŽ wordt de auto blijkbaar op 3/12 voorgesteld en het W-E daarop volgend
    Je kan ineens ook een testrit aanvragen

we zijn benieuwd wanneer we als LexusForum Nederland worden uitgenodigd voor een proefrit en een kopje koffie
    ik heb geen mailtje gehad
    Lexus SC400 1992 indigo blue pearl
    1 ste prijs verkiezing mooiste Lexus 2015 ,3de prijs 2016
    BC schroefset / 19 inch staggered
    http://vb.lexusforum.nl/forum/lexusf...s-modificaties

Commentaar

SC400nl : ik bedoelde niets met 'ik heb een mailtje van Lexus ontvangen...'. Het lijkt op een algemene mailing die aan ieder in hun bestanden gestuurd is vandaar dat ik erbij gevoegd had waarschijnlijk niet de enige....
      Als het overkwam als denigrerend mijn excuses

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Vsk996 Bekijk bericht
        SC400nl : ik bedoelde niets met 'ik heb een mailtje van Lexus ontvangen...'. Het lijkt op een algemene mailing die aan ieder in hun bestanden gestuurd is vandaar dat ik erbij gevoegd had waarschijnlijk niet de enige....
        Als het overkwam als denigrerend mijn excuses
        nee hoor zo kwam je zeker niet over ,sterker nog ....Ik heb gister mij meteen ingeschreven voor de lexus nieuwsbrief
        ik heb begrepen dat lexus rijders ook een soort van magazine krijgen maar die krijg ik ook niet helaas

mijn opmerking over een uitnodiging aan het lexusforum was ivm de introductie van de NX waar wij wel waren uitgenodigd om hem voor de persintroductue te mogen zien

Commentaar

Klopt er zijn Lexus rijders die een magazine krijgen het tijdschrift heet MYLEXUS.
          Ik kreeg het tijdschrift na aanschaf van mijn lexus, ondanks dat deze bij een toyota garage vandaan komt.
          Alles is gezegd want alles is al gezegd

Commentaar

In principe maakt dit tijdschrift onderdeel uit van het Red Carpet treatment.
            Lexus 460 LS President

Commentaar

Ah Vandaar, Red carpet geld niet voor mij want daar is ze te oud voor en niet in onderhoud bij lexus , alleen diagnose laten uitvoeren

Commentaar

SC400nl zou voor mij dus ook niet mogen gelden en toch krijg ik het magazine.
                Alles is gezegd want alles is al gezegd

Commentaar

Misschien omdat jouw auto nieuwer is , zou het zo niet weten , heb me ook niet " geregistreerd " oid

Commentaar

Voor zover ik weet (althans in BelgiŽ) werkt het anders. Vanuit het DIV (xxxx inschrijving voertuigen - weet niet waarvoor de D staat) wordt bijgehouden wie eigenaar van de auto is (bij nieuwe levering of bij doorverkoop). Op regelmatige basis krijgen (kopen) de merken/ importeurs deze bestanden weten zij wie in welke auto rijdt (aan de hand van het chassisnummerį). Dit is bvb. ook de basis waarop een recall wordt gedaan of waarmee ze de verkoopcijfers met elkaar vergelijken... Hoe het zit met de privacy wetgeving weet ik niet maar in ieder geval weten ze in welke auto rijdt en kunnen ze dus aan marketing doen (boekjes versturen...)

Dit gaat vrij ver. Zo kreeg mijn vrouw vorige telefoon van BMW (lease auto !) met de melding dat haar auto 3 jaar was geworden en of ze al aan een nieuwe toe was. Dit betekent dus dat ze niet alleen weten wie eigenaar is ( in dit geval de leasemaatschappij) maar ook wie de eerste bestuurder is. Deze info komt niet van de leasemaatschappij want zij kennen de looptijd van lease (5 jaar in dit geval) en de kilometerstanden en weten dus dat dit nog niet aan de orde is. Wij zijn geen privacy freaks maar ik vind dit toch vrij ver gaand

Commentaar

Werken ...
                    X