Nieuwe RX

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
Vandaag mailtje ontvangen van Lexus (waarschijnlijk niet de enige onder ons) in verband met de voorstelling van de nieuwe RX. In Belgi? wordt de auto blijkbaar op 3/12 voorgesteld en het W-E daarop volgend
Je kan ineens ook een testrit aanvragen
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
we zijn benieuwd wanneer we als LexusForum Nederland worden uitgenodigd voor een proefrit en een kopje koffie
ik heb geen mailtje gehad :sneaky:
 

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
SC400nl : ik bedoelde niets met 'ik heb een mailtje van Lexus ontvangen...'. Het lijkt op een algemene mailing die aan ieder in hun bestanden gestuurd is vandaar dat ik erbij gevoegd had waarschijnlijk niet de enige....
Als het overkwam als denigrerend mijn excuses
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
SC400nl : ik bedoelde niets met 'ik heb een mailtje van Lexus ontvangen...'. Het lijkt op een algemene mailing die aan ieder in hun bestanden gestuurd is vandaar dat ik erbij gevoegd had waarschijnlijk niet de enige....
Als het overkwam als denigrerend mijn excuses

nee hoor zo kwam je zeker niet over ,sterker nog ....Ik heb gister mij meteen ingeschreven voor de lexus nieuwsbrief
ik heb begrepen dat lexus rijders ook een soort van magazine krijgen maar die krijg ik ook niet helaas

mijn opmerking over een uitnodiging aan het lexusforum was ivm de introductie van de NX waar wij wel waren uitgenodigd om hem voor de persintroductue te mogen zien :D
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Klopt er zijn Lexus rijders die een magazine krijgen het tijdschrift heet MYLEXUS.
Ik kreeg het tijdschrift na aanschaf van mijn lexus, ondanks dat deze bij een toyota garage vandaan komt.
 

Bart1958

Hoort erbij
7 nov 2015
90
4
0
In principe maakt dit tijdschrift onderdeel uit van het Red Carpet treatment.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Ah Vandaar, Red carpet geld niet voor mij want daar is ze te oud voor en niet in onderhoud bij lexus , alleen diagnose laten uitvoeren
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Misschien omdat jouw auto nieuwer is , zou het zo niet weten , heb me ook niet " geregistreerd " oid
 

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
Voor zover ik weet (althans in Belgi?) werkt het anders. Vanuit het DIV (xxxx inschrijving voertuigen - weet niet waarvoor de D staat) wordt bijgehouden wie eigenaar van de auto is (bij nieuwe levering of bij doorverkoop). Op regelmatige basis krijgen (kopen) de merken/ importeurs deze bestanden weten zij wie in welke auto rijdt (aan de hand van het chassisnummer?). Dit is bvb. ook de basis waarop een recall wordt gedaan of waarmee ze de verkoopcijfers met elkaar vergelijken... Hoe het zit met de privacy wetgeving weet ik niet maar in ieder geval weten ze in welke auto rijdt en kunnen ze dus aan marketing doen (boekjes versturen...)

Dit gaat vrij ver. Zo kreeg mijn vrouw vorige telefoon van BMW (lease auto !) met de melding dat haar auto 3 jaar was geworden en of ze al aan een nieuwe toe was. Dit betekent dus dat ze niet alleen weten wie eigenaar is ( in dit geval de leasemaatschappij) maar ook wie de eerste bestuurder is. Deze info komt niet van de leasemaatschappij want zij kennen de looptijd van lease (5 jaar in dit geval) en de kilometerstanden en weten dus dat dit nog niet aan de orde is. Wij zijn geen privacy freaks maar ik vind dit toch vrij ver gaand