Nieuwe auto: Lexus RX 450h F-Sport

11 dec 2012
256
0
0
Dank je wel, doe mijn best ervoor om het bij te houden. Heb t ff heel druk maar ik ga zsm zelf een keer foto's gaan maken in het bos of zo.

Krijg trouwens woensdag te horen of ik ben aangenomen. Was alweer 20 jaar geleden allemaal, dat solliciteren, erg raar.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
lol, je stuurt ons dus het bos in met die foto's?

Btw, succes met de sollicitatie!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Maar Harrie, misschien wil je het niet zeggen, maar hoeveel was je bedrijf waard? En waarom gekozen om te solliciteren bij een baas? denk je dat wel te kunnen? (voor een baas werken na 15 jaar eigen baas te zijn).. Ik bedoel.. je hoefde het niet te doen (je bedrijf verkopen..)...
 

er!k

Nieuw hier
12 nov 2012
22
13
3
Nu ik dit allemaal zo lees ben ik ook wel benieuwd naar foto's van Harrie zijn huidige Lexus. :roll:
Geen tijd ? Iedereen heeft tijd, alleen geen prioriteit !

Succes met de verkoop van je bedrijf, blijkbaar ga jij snel door de "due dilligence" van de koper en hoef je na 15 jaar ook niet aan te blijven om je bedrijf netjes over te dragen aan de nieuwe eigenaar. Waarom meteen in een nieuwe baan (met auto) en niet eerst een paar maanden genieten van de mooie dingen in het leven ?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Jongens, jullie weten net zo goed als ik dat persoonlijke info via PM gaat. Mocht je persoonlijke vragen aan Harrie hebben, pm hem dan. AUB back on topic, dit is een RX forum.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
No Title

Sorry Alor...bij deze dan;)
Als ik Victor uitnodig voor zondag kom je dan ook ?:p
 

Bijlagen

  • photo2474.jpg
    photo2474.jpg
    103,7 KB · Weergaven: 35