Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

sc/soarer gespot/te koop gezien of onderdelen. post het hier!

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

wat een gaaf ding !
    " Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC ! "
    | H&R | K&N | Koni Sport | Stoptech Sport Kit | TTE Compressor | Yokohama S-Drive |

Commentaar

nu in prijs verlaagd , 4450 , echt een koopje

Oorspronkelijk geplaatst door SC400nl Bekijk bericht
      te koop bij Louwman Arnhem
      Lexus sc400 1992 USA uitvoering met helaas een mijlen teller maar alles went
      in een prachtige blauwe kleur
      leer ziet er wat versleten uit maar is goed te restaureren
      met optionele traction controle maar waarschijnlijk zonder premium sound systeem met 12 cd wisselaar en 5 ch versterker
      6950 euro
      zonder garantie
      Algemene gegevens

Tellerstand: 130.928 mijlen (210,700 kilometers)
      Carrosserievorm: Coupé
      Aantal deuren: 2
      Brandstofsoort: Benzine
      Bouwjaar: okt 1992
      Transmissie: Automaat
      Kleur: Donker blauw metallic
      Boekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

https://www.louwman.nl/louwman-websi...ouwman/2053089
      [ATTACH=CONFIG]n153027[/ATTACH]
      [ATTACH=CONFIG]n153028[/ATTACH]
      [ATTACH=CONFIG]n153029[/ATTACH]
      [ATTACH=CONFIG]n153030[/ATTACH]
      Lexus SC400 1992 indigo blue pearl
      1 ste prijs verkiezing mooiste Lexus 2015 ,3de prijs 2016
      BC schroefset / 19 inch staggered
      http://vb.lexusforum.nl/forum/lexusf...s-modificaties

Commentaar

Lees ik het nou goed SC400nl 332 PK 😳dat is aardig wat zeg.
        Alles is gezegd want alles is al gezegd

Commentaar

zeldzaam , maar er staat nu een Lexus SC400 te koop in Nederland
          lang geen post meer geweest hier omdat ze simpel weg bijna niet te koop worden aangeboden vanwege hun zeldzaamheid

Unieke Lexus coupe met de beresterke V8. De vorige eigenaren hebben hem zeer goed behandeld incl. het juiste onderhoud. Zeer mooie en complete Lexus, zelden te koop en zeker in deze staat!
          volgens de verkoper , misschien een kijkje waard bij Lexus Enschede

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 26NSTN_1_det.jpg Bekeken: 1 Grootte: 34,9 KB ID: 164064 Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 26NSTN_8_det.jpg Bekeken: 1 Grootte: 34,0 KB ID: 164065

deze facelift SC met naar mijn mening de mooiste achterlichten met maar 155k Miles op de teller en dat voor E 8900,-

Commentaar

was niet eenvoudig maar ik heb er weer 1 gevonden , als SC400 liefhebber kijk ik regelmatig wat er voor sc400 of Soarer spul op marktplaats aangeboden wordt
            totdat ik op de SC ging zoeken wat meestal een SC430 opleverd omdat ik eens wilde zien of de 430 stuurtjes iets voor mijn SC400 is

toen kwam ik deze tegen , een eerste serie SC400 geimporteerd in 2005 uit waarschijnlijk de US want ik kan de cockpit niet zien waar aan je al snel ziet of het een US uitvoering is

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: $_85.JPG Bekeken: 1 Grootte: 63,3 KB ID: 165976

nog meer was de verassing toen ik zag dat deze bij onze sponser Anton van Kakerken te koop werd aangeboden
            en in alle bescheidenheid deze zeldzame verschijning niet heeft gemeld op het forum , dus bij deze

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: $_86.JPG Bekeken: 1 Grootte: 128,9 KB ID: 165977

in de advertentie wordt al gesproken over gebruikssporen wat vrij normaal is bij een auto
            bij dit exemplaar is goed te zien dat de blanke lak los laat wat wel een kwaaltje blijft te zijn , de oem kofferbak spoiler is er slecht aan toe net als de voor bumper wat ik zo op de foto kan zien
            nogmaals deze Lexus heeft 26 jaar levenservaring , de kras op de bumper is natuurlijk zonde
            de oem antenne is verwijderd wat best zonde is omdat als deze stuk gaan (en dat gaan ze ) vrij goedkoop te repareren zijn
            ook is duidelijk dat deze geen US kenteken platen heeft
            Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: $_86.JPG Bekeken: 1 Grootte: 84,3 KB ID: 165978

het interieur is na 26 erg versleten en slecht onderhoud van het leer kan daar een oorzaak van zijn
            ook de niet leverbare OEM matten ontbreken die echt een must zijn vw de lichte bekleding en die passen precies op de bodemplaat
            het onderhouds kaartje links op het dashboard geeft wel vertrouwen dat ze V8 zijn olie wissels heeft gehad
            stoelverwarming is aanwezig en die werd geleverd samen met de optionelen traction controle

in de advertentie blijkt ook dat de automaat bak is vervangen

in mijn inziens is deze SC400 voor 4500 euro het bekijken waard en de prijs past bij de staat van de auto mits de techniek zoals gezegd in de advertentie fantastisch is

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...Page=lr&pos=11

Commentaar

Dank je wel voor de uitgebreide toelichting.
              En inderdaad schaam ik me een beetje dat ik dit nog niet zelf had gedaan.
              En dat van die matten moet de vorige eigenaar ook geweten hebben want die liggen ongebruikt in de kofferruimte.
              Zover ik weet is de auto nieuw geleverd geweest aan mercedes benz Stuttgart

Commentaar

en nog eentje !

Deze keer een zeldzame 1UZ-FE VVTI ! variabele kleptiming
                een op de foto bijzonder nette zwarte SC400 van het 1 na laatste productie jaar met de VVTI kop en subtiel grilletje in de bumper de echte mistlampen en correcte kofferbak spoiler

prijs .....12.500 euro !
                vraag en aanbod , dit laatse model is in Nederland echt iets bijzonders en zeker het kijken waard als je opzoek bent naar een SC
                Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 0329665514001.jpg?f5340345f0a7932bd3b52414629751d6.jpeg Bekeken: 1 Grootte: 54,4 KB ID: 166084

de motor is mooi schoon en zeker netjes opgepoetst
                deze motor geeft zo ongeveer 40 pk meer als de non vvti en zou ook zuiniger zijn

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 0329665514002.jpg?f5340345f0a7932bd3b52414629751d6.jpeg Bekeken: 1 Grootte: 46,1 KB ID: 166085
                de oem skirts geven deze 99 er een mooie lijn mede door de flares onder de achterbumper

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 0329665514004.jpg?f5340345f0a7932bd3b52414629751d6.jpeg Bekeken: 1 Grootte: 55,3 KB ID: 166086

er zijn helaas geen interieur fotos bij de advertentie maar ik neem aan dat het een beige leren interieur is
                ander minpuntje zijn de aftermarket achterlichten die deze Lexus erg goedkoop aandoen
                de witte sidemarkers zijn een nette mod imo

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 0329665514003.jpg?f5340345f0a7932bd3b52414629751d6.jpeg Bekeken: 2 Grootte: 66,0 KB ID: 166091

aftermarket

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: postadsuk.com-1-wanted-toyota-lexus-soarer-v8-2-5-tt-import-jdm-west-yorkshire.JPG Bekeken: 3 Grootte: 92,1 KB ID: 166090

OEM 1999/2000

Bijgevoegde bestanden

Commentaar

Werken ...
                X