13 speakers LL??

Dipsaus

Nieuw hier
18 aug 2011
5
0
0
Beste mensen,

Sinds een aantal weken ben ik in bezit van een zeer mooie, al zeg ik het zelf, Luxery Line. Echter kan ik de beloofde 13 speakers niet terugvinden. Verder als het aantal 10 kom ik niet. Wie kan mij helpen aan te geven waar de 13 speakers zouden moeten zitten? Ik vrees dat men is vergeten in de achterportieren er 2 in te schroeven omdat daar nu 'blinde' kappen zitten.

Alvast bedankt!
 

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
93
35
18
Sorry sorry, zal me later voorstellen. Ik heb de lexus CT200h luxury nu pas 12 uur... Eerst auto beetje verkennen daarna forum doorspitten:)
 

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
93
35
18
Beste mensen,

Sinds een aantal weken ben ik in bezit van een zeer mooie, al zeg ik het zelf, Luxery Line. Echter kan ik de beloofde 13 speakers niet terugvinden. Verder als het aantal 10 kom ik niet. Wie kan mij helpen aan te geven waar de 13 speakers zouden moeten zitten? Ik vrees dat men is vergeten in de achterportieren er 2 in te schroeven omdat daar nu 'blinde' kappen zitten.

Alvast bedankt!

toch een goede vraag, bij mij dus hetzelfde ook geen speakers in achterdeuren maar idd blinde kappen. Zitten er in andere uitvoeringen dan LL wel speakers daar?
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Alleen de CT met Mark Levinson geluidsinstallatie heeft 13 speakers, de Luxury Line zonder ML heeft 10 speakers.