Aangenaam

Lexus2011

Nieuw hier
28 jun 2023
3
7
3
Onze trouwe CT200h luxury line gaat ons volgende week verlaten…….9 jaar genoten van een heerlijke relaxte en volgens veel mensen in mijn omgeving een luxe Toyota Prius maar dan in een mooier jasje met schuifdak met Mark L installatie ( echt top) donkerblauw leder elec Stoelverst. Memory speciale mica lakkleur afn.trekhaak verlaagd onderstel 18/inch velgset……
Van mij hoeft hij niet weg hij rijd nog super maar mijn vrouw wilt een versere auto……..veel bekeken en een paar andere auto’s gereden zoals een Mini Clubman Cooper S en JCW, Audi A1 , het was het allemaal niet en de Toyota CHR maar daar rijden alleen oudere mensen mee zag ze…het moet weer een Lexus worden 👍.

Ik zie geen UX afdeling maar wellicht is deze er wel ?
zou graag wat meer willen weten om hem wat leuker aan te kleden mbt accessoires vandaar. IMG_6918.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG_6992.jpeg
    IMG_6992.jpeg
    162,6 KB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
161
134
43
Mijn vrouw had een Toyota CHR en is na 4 maanden overgestapt naar een 2019 UX executive in de kleur Blazin Carnellian .
Bevalt wel een stukje beter.
Het eerste wat we erin hebben laten proppen is een dashcam voor/achter van blackvue maar ik denk dat je accesoires zoekt om het uiterlijk wat meer op te leuken ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus2011

Johno

Actief
23 jan 2022
460
204
43
Onze trouwe CT200h luxury line gaat ons volgende week verlaten…….9 jaar genoten van een heerlijke relaxte en volgens veel mensen in mijn omgeving een luxe Toyota Prius maar dan in een mooier jasje met schuifdak met Mark L installatie ( echt top) donkerblauw leder elec Stoelverst. Memory speciale mica lakkleur afn.trekhaak verlaagd onderstel 18/inch velgset……
Van mij hoeft hij niet weg hij rijd nog super maar mijn vrouw wilt een versere auto……..veel bekeken en een paar andere auto’s gereden zoals een Mini Clubman Cooper S en JCW, Audi A1 , het was het allemaal niet en de Toyota CHR maar daar rijden alleen oudere mensen mee zag ze…het moet weer een Lexus worden 👍.

Ik zie geen UX afdeling maar wellicht is deze er wel ?
zou graag wat meer willen weten om hem wat leuker aan te kleden mbt accessoires vandaar.
Welkom. Op zich bijzonder dat je na Lexus gereden te hebben nog überhaupt aan andere merken denkt 😁.

Het is grappig dat mensen vaak de vergelijking maken met Toyota en Lexus maar dat dan niet doen voor bijvoorbeeld Volkswagen en Audi. Voor mij is premium de beleving maar zeker ook de betrouwbaarheid en service. En dan spreken de feiten voor zich. Succes met de UX. We zien de foto's graag tegemoet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus2011 en Higgie

Lexus2011

Nieuw hier
28 jun 2023
3
7
3
Wees maar blij dat het weer Lexus moet worden want ik zie merken voorbij komen waar mijn tenen krom van gaan staan.....;)
Haha….ach ja zie het maar als bevestiging dat een Lexus toch de beste keuze is in dit geval. Er moest n trekhaak op kunnen ivm sporadisch de fiets&dochter ophalen van school, onder mijn auto kan geen trekhaak 😎
 

Lexus2011

Nieuw hier
28 jun 2023
3
7
3
Klopt mijn vrouw wilt een wat sportievere look net zoals we 10 jaar geleden ook aan de CT200h hebben gegeven. Beetje verlaagd onderstel en grotere dikkere velgen. Rijd overigens super👍👍
 
  • Leuk
Waarderingen: United lexus society