Apple carplay

Atm

Nieuw hier
12 sep 2023
2
1
3
Hi iedereen

Ik heb recent een lexus ux 250h (2019) gekregen van het werk. Bij het instellen is er iets heel stoms gebeurt. Bij het vragen naar apple car play heb ik per ongeluk gedrukt op “do not enable”. Na meermaals zoeken zou ik bij projecting settings dit kunnen aanpassen maar die optie heb ik niet in mijn overview? Daarnaast lukt het niet om het via voice command met siri te doen.. iemand die de oplossing weet?
 

Bijlagen

  • IMG_1727.png
    IMG_1727.png
    1,9 MB · Weergaven: 50

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.124
4
836
113
De mijne is iets ouder, maar kan het zijn dat het in het tweede scherm staat?
Kies "bron" enkel pijltje naar rechts en daar staan de bronnen die je normaal niet ziet.
Bij "herordenen" kan ik dan die bron (Apple Carplay in jouw geval) selecteren en met pijltje naar links terug in het hoofdscherm zetten.
Ik heb zo AM radio uit mijn hoofdscherm gehaald.
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM en Atm

Atm

Nieuw hier
12 sep 2023
2
1
3
Bedankt voor de reactie. Ik heb nog wat zitten prutsen en het was eigenlijk iets heel stoms waar ik heb overgekeken. Echter staat dit nergens online maar ik ging dus naar instellingen en dan voorkeursdienst (dat was een drop down menu dat ik niet heb gezien) en daar kon je op klikken en apple carplay aandoen. Gelukkig is het dus gemakkelijk verholpen. Toch bedankt om mee te denken
 
  • Leuk
Waarderingen: Higgie