Bedankt Lexusforum!

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Beste leden van Lexusforum,

Het is met een zwaar hart dat ik dit bericht schrijf om mijn vertrek aan te kondigen. Na zeven mooie jaren Lexusforum helpen op te bouwen, wordt het tijd dat ik plaats ga maken voor de nieuwe generatie van jonge Lexus rijders met nieuwe idee?n en een andere visie.

Natuurlijk spelen er bepaalde zaken, maar ik heb besloten deze minimaal mee te laten wegen en mijn vertrek in goede harmonie en zo pijnloos mogelijk te houden. Ik heb zeven jaar mijn hart en ziel in Lexusforum gestopt en ken het klappen van de zweep. Priv? ben ik ook drukker geworden en Ik merk dat mijn beschikbare tijd voor Lexusforum drastisch aan het afnemen is. Ik heb al enige tijd zitten tobben over mijn vertrek. Maar de randvoorwaarde was altijd de continu?teit van Lexusforum.

Na een lang gesprek met Roel (RoelVB) zijn we tot een strategie gekomen welke mijn vertrek grotendeels mogelijk gaat maken. Roel gaat het gehele beheer van Lexusforum uitvoeren, het eigendom en het toezicht zal vanuit de stichting blijven komen.

De situatie zal de komende weken als volgt gaan veranderen. Roel zal de dagelijkse leiding van Lexusforum over gaan nemen. Ik blijf in het bestuur van Stichting Lexusforum, welke eigenaar is van de website. Dit houdt in dat ik op de achtergrond er voor zorg dat er een aantal zaken draaiende blijven en soms met Roel afstem. Roel zal alle dagelijkse zaken op het forum regelen. Jullie gaan mij in ieder geval niet meer meemaken op het forum en op de meetings. De meeting van 13 juni zal dan ook mijn laatste zijn en ik hoop dat dit een hele mooie gaat worden, waar ook ik met plezier op terug kijk.

Waarom blijf ik in de stichting? Ik zal vanuit de achterhoede zorgdragen dat Lexusforum door draait. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het beheer van de kosten. T.z.t. zal ik Stichting Lexusforum overdragen aan een ander persoon welke in staat is de geldelijke schuld van de stichting aan mij, te voldoen. Dit luidt dan mijn volledige terugtrekking in. Maar dit alles zal op de achtergrond gebeuren en jullie als lid zullen daar weinig van merken.

Ik zal het contact met een aantal van jullie erg gaan missen. Toch kijk ik terug op een goede tijd. Ik heb het forum in zijn prille opbouw in 2008 vanuit een goedkope Amerikaanse server naar een steeds professionelere architectuur en systeem zien gaan. Het ledenbestand steeds verder zien uitbreiden en de diversiteit van de auto?s op het forum zien toenemen. Maar ook het zoeken naar nieuws over Lexus, kijken of er foto?s waren van een nieuw model en deze dan z.s.m. plaatsen op de website.

Ik kijk terug op de eerste meeting met vier auto?s op een winderige dijk en de transformaties welke plaats hebben gevonden. Ik kijk ook met plezier terug op de andere meetings, welke veel werk waren, maar altijd gezellig. De ongedwongen sfeer welke wij om de meetings hebben kunnen bouwen en hoe onze vorige gastdames en heren ons graag terug zien, is prachtig. Dat is een resultaat waar wij allen trots op kunnen zijn!

Maar ik kijk ook met plezier terug op de contacten met Lexus Nederland, de dealerorganisaties en de andere sponsoren die altijd voor Lexusforum klaar stonden. De hulp welke ik kreeg om het Lexus-fanship uit te kunnen dragen. De testritten welke wij gemaakt hebben met de nieuwe auto?s. Ik heb hiervan genoten.

Ik denk dat ik een stabiele en mooie erfenis na laat aan jullie. Een plek die zijn eigen geschiedenis heeft en een nog mooiere toekomst. Lexusforum zal ook bij Roel, in goede handen zijn.

Bij deze wens ik jullie allen een hele prettige tijd en vooral veel rijplezier met jullie mooie auto?s. Ik heb genoten van al jullie aanpassingen en probleem oplossingen. Wellicht komen wij elkaar op de meeting nog tegen.

(Hube) Huib van der Eem
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Huib,
Bedankt voor alle jaren. Ik zal je gaan missen op het forum.
 

Desmond

Nieuw hier
18 apr 2015
21
1
0
Ben nog niet lang lid maar altijd jammer als er iemand uit het bestuur vertrekt. Succes met wat je in de verdere toekomst gaat doen.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Hube,

Bedankt, is te weinig, wij kennen elkaar vanaf de eerste meeting en het was een leuke tijd,
en hoop je zeker nog op de meeting te zien !:rulez::rulez::rulez::rulez::rulez::rulez::rulez::rulez::rulez::rulez::rulez:
 
Laatst bewerkt:

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Huib, bedankt voor hetgeen je gedaan hebt... ik heb er niet zo lang van mogen genieten, ik hoop dat dit niet te veel averij veroorzaakt voor het forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: REX

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Bedankt voor het opbouwen van het forum tot het huidige vorm, Huib!

Dat je afscheid gaat nemen van de leidende functie hier moeten we accepteren, maar dat je het forum ook gedag gaat zeggen vind ik oprecht een gemis.

Ik hoop van harte dat je als gewoon forum lid je waardevolle bijdragen blijft leveren.

Nogmaals dank en i.i.g. een goede toekomst toegewenst!
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Jeetje Hube, dat was een flinke knoop denk ik... Ontzettend bedankt! En succes aan Roel om hiermee verder te gaan.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Ik heb getwijfeld of ik hier iets ga zeggen maar doe het toch maar
het is jammer om een Lexus enthousiast te zien verdwijnen op een ontmoetingsplaats voor enigszins gelijk gestemde , of dat nu een oude Lexus is of een nieuwe , met mods of zonder mods

de twijfel is omdat ik ook wat kritiek heb
als voorzitter van "HET" Lexus ontmoeting platform van Nederland vind ik het niet gepast om een week voor een meeting bij de importeur van Lexus Nederland op te stappen
we gaan niet naar de eerste de beste maar naar het Lexus domein
Hier moet je als voorzitter en liefhebber erg naar uitgekeken hebben en ik en denk vele van ons hadden jouw het gegund om die klus af te maken

ik ben een lid die pas laat met het virus is ge?nfecteerd maar mijn ervaringen met dit forum zijn erg positief en hoop van harte dat Roel deze klus kan vervolgen

het allerbeste Huib

Dennis
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Bedankt voor het opzetten van het Lexus forum. Ik heb je helaas niet mogen kennen danwel ontmoeten maar ik lees wel met veel plezier dit forum en heb het Lexus virus daardoor nog sterker onder de leden.
Ik heb dan nog wel geen Lexus maar die gaat er zeker komen.
Het ga je goed met alles wat je wil gaan doen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bedankt allen. Ik ben de 13de aanwezig en ben nog met de voorbereiding van de meeting bezig. Over de komende periode zal ik steeds meer aan Roel gaan overdragen. Het is niet zo dat ik alles ineens laat vallen.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Beste Huib,
Fijn dat je voor continu?teit hebt gekozen met je vertrek en niet de stekker uit lexusforum getrokken hebt.
Dat zou zonde zijn geweest voor alle tijd ,energie en geld die er door iedereen in is ge?nvesteerd.
Ik wens Roel veel succes bij het zoeken naar de juiste mensen die het forum, en de richting kunnen dragen.
Huib succes met je drukker wordende priv? leven.
Inmiddels heb ik begrepen dat GPS-10 en Alor weer unbanned zijn dank hiervoor.
Ik hoop dat ze besluiten weer actief mee te doen.
Ze behoren ook tot de lexusforum familieleden van het eerste uur.
Zien we af en toe nog een bericht terug van de GS Hube ? of stop je mogelijk helemaal met de Lexus hobby ?
​In ieder geval tot zaterdag 13 Juni
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

kinkhau

Hoort erbij
24 feb 2015
41
4
8
Veel succes! Zowel Huib als Roel. Jammer dat het zo moet verlopen.. Maar zo te horen heb je het goed overwogen en met moeite dit besluit moeten nemen. Het allerbeste met je.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Hey Hube, Ik denk dat ik de hele situatie niet echt gezien / gevolgd heb maar wat vervelend dat je het forum gaat verlaten. Is altijd naar als er mensen om zulke redenen er mee stoppen. Gellukkig kom je nog wel naar de meeting. ik kan me voorstellen dat je hier erg naar hebt uitgekeken. Ik in ieder geval wel.
Misschien spreken we mekaar daar nog wel even dan. Succes verder met alles!
 

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Hube, hartelijk dank voor al je werk dat je voor het forum hebt gedaan. Ik ben nog maar kort forumlid, maar heb groot respect voor wat je allemaal hebt opgebouwd. Ik hoop je dan ook op 13 juni de hand te kunnen schudden.
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Dag Hube, al ben ik geen hardliner mbt het lexusforum, een Lexusenthousiast ben ik zeker. Daarin herkende ik mijzelf in jou. Super om dat te hebben kunnen delen. Ik vind het erg jammer dat dat straks er niet meer zal zijn? En wanneer moet ik dan straks mijn nieuwe trots aan je showen?? Ik kijk uit naar zaterdag om daar je hand te drukken!!:D
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Hey Huib, Ik heb je niet zo heel lang meegemaakt, maar was wel altijd gezellig!!:thumbsup: Bedankt voor al je inzet! En tot zaterdag!!;)