Benzine onderzocht.

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Ook dat kon ik je vertellen ik doe ik ook onder familie en vrienden... Ik werk voor een rafinaderij en als ik zie welke trucks er allemaal komen laden is dat gewoon voor alle pompen.
We bedienen heel Zeeland, Brabant en stukje Limburg vanaf ons... Die trucks rijden overal heen. Wat ik ook weet maar niet weet of het ook gebeurd is dat bij ons de specs van de euro 95 zo hoog liggen dat het voldoet aan de onderste grens van 98...... dus als ze willen verdienen als bedrijf pleuren ze gewoon de 95 in hun 98 opslag;)

Oja, je Excelium, vpower spul is wel goed voor een oldtimer en hele oude autos.... zit een reinigings middel in wat aanslag weg werkt. Om met een oude auto un keer je tank vol te gooien kan geen kwaad maar erop blijven rijden....... ieder zijn keus
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
FF nof tussendoor.......Weet je wat nog veel erger is als die brandstoffen die zuiniger zijn of andere verhalen.....DE ACCIJNZEN die erop zitten. gaat verdomme voor bijna de dubbele prijs aan de pomp weg terwijl het het grootste land zijn qua brandstof producenten en Europa..... en de prijs ist hoogst:(
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
...en beweren ook aanmerkelijke verschillen te ervaren. Toevallig ken ik zo iemand. :p Zelfde gaat vaak op mbt motorolie.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Motorolie was ook pas een stuk over maar daar zit wel degelijk verschil in, Het is alleen alles bepalend hoe lang je met je olie doet, hoeveel km en wanneer je ververst.
Zoals ik aangaf in het topic is het niet echt nodig je olie jaarlijks te vervangen.