Complete TTE kit IS200

Status
Niet open voor verdere reacties.

lukelaaf

Nieuw hier
18 aug 2013
14
2
0
Hallo,

Ik ven al een tijdje opzoek naar een TTE kit voor de is200.
Krijg hier in Nederland niets gevonden en het kopen in de Uk heb ik geen ervaring mee en geen vertrouwen in.
Haal het liever zelf op als het om een paar duizend euro gaat.

Heeft iemand of weet iemand een set te liggen die te koop Is?

Hoor het graag,
Luke
 

lukelaaf

Nieuw hier
18 aug 2013
14
2
0
ik zie nu weer een kit staan op Ebay.
wie heeft er ervaring mee met kopen van een particulier in UK? is dit te adviseren als et om ongeveer 2500 euro gaat?
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.124
4
836
113
Ik heb ruim 450 transacties op Ebay gedaan in de laatste 15 jaar. Er is er maar ??n nooit aangekomen, eentje van maar liefst 5 Euro of zo.
Let op de feedback van de verkoper en betaal met Paypal, de kans dat het dan fout gaat is minimaal.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
2500 voor de tte kit tot aan je deur?! waow... voor dat haal je een hele auto op... :cry: succes met je aankoop! en zoals Higgie hierboven zegt... zelfde ervaring heb ik ook...
 

lukelaaf

Nieuw hier
18 aug 2013
14
2
0
2500 voor de tte kit tot aan je deur?! waow... voor dat haal je een hele auto op... :cry: succes met je aankoop! en zoals Higgie hierboven zegt... zelfde ervaring heb ik ook...

Een andere auto gaat et niet worden. Deze heeft te veel emotionele waarden.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Ik zou voor deze gaan!!!

http://pages.ebay.com/link/?nav=item...d=252038629250

Zit ook een heel goed en zeldzAam uitlaatspruitstuk bij.
Verder ziet het er uit als een goede komplete kit. Alleen de originele tte luchtfilter box mist dus zul je een open filter die erbij zit moeten gebruiken welke meer kompressor geluid laat horen.


Er staat ook een komplete auto met tte kompressor op marktplaats voor 3900 euro. Die kun je ook kopen en dan de kit eraf schroeven en de auto weer verkopen.
Kost iets meer tijd en moeite maar als je de auto weer goed kan verkopen heb je de kompressor kit voor weinig

http://link.marktplaats.nl/m949198070
 

lukelaaf

Nieuw hier
18 aug 2013
14
2
0
Ik zou voor deze gaan!!!

http://pages.ebay.com/link/?nav=item...d=252038629250

Zit ook een heel goed en zeldzAam uitlaatspruitstuk bij.
Verder ziet het er uit als een goede komplete kit. Alleen de originele tte luchtfilter box mist dus zul je een open filter die erbij zit moeten gebruiken welke meer kompressor geluid laat horen.


Er staat ook een komplete auto met tte kompressor op marktplaats voor 3900 euro. Die kun je ook kopen en dan de kit eraf schroeven en de auto weer verkopen.
Kost iets meer tijd en moeite maar als je de auto weer goed kan verkopen heb je de kompressor kit voor weinig

http://link.marktplaats.nl/m949198070

Die kit had ik gezien ja :p dat was ook de gene die ik bedoelde.

En een andere auto kopen bij jetgars... Wie weet wat daar mee gebeurd Is.

Ik heb nu me oog laten vallen op een complete nieuwe turbo kit.
Lijkt me opzich ook wel heel leuk.
Het Is niet goedkoop maar een dat Is zo'n compressor ook niet en dan Is het nog kijken of dat ding goed Is.

Zal tegen de tijd als ik die turbo er op ga schroeven wel een project topic openen.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Het verschil tussen een compressor en een turbo is toch redelijk dramatisch te noemen, daar waar de compressor redelijk geleidelijk druk opbouwt heb je bij een turbo meer een gevoel van aan/uit. De laatste zal op de grens ook veel meer tricky zijn, maak een goede afweging over hetgeen je wilt. Je hebt per slot van rekening geen 4wheel drive.
 

Burial

Actief
11 dec 2011
125
1
0
Heb je 4 wheel drive nog dan voor een turbo? 😂
Ik rijd met een 1jzgte in me is200 gaat prima op de achterwielen

Het verschil tussen een compressor en een turbo is toch redelijk dramatisch te noemen, daar waar de compressor redelijk geleidelijk druk opbouwt heb je bij een turbo meer een gevoel van aan/uit. De laatste zal op de grens ook veel meer tricky zijn, maak een goede afweging over hetgeen je wilt. Je hebt per slot van rekening geen 4wheel drive.
 

lukelaaf

Nieuw hier
18 aug 2013
14
2
0
Het verschil tussen een compressor en een turbo is toch redelijk dramatisch te noemen, daar waar de compressor redelijk geleidelijk druk opbouwt heb je bij een turbo meer een gevoel van aan/uit. De laatste zal op de grens ook veel meer tricky zijn, maak een goede afweging over hetgeen je wilt. Je hebt per slot van rekening geen 4wheel drive.

Heb vaak zat met een auto gereden die een turbo heeft en dat bevalt me goed.
En 4WD? Dan had ik wel een Subaru gehaald :p

Ik ga nog eerst even een ander projectje aanpakken en daarna pas de Lexus onder handen nemen.

Voor de ge?nteresseerden het Is een Opel kadett c uit 1978.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.