contacten telefoon overzetten

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
93
35
18
Beste,
vandaag een nieuwe telefoon (oneplus x) en problemen met overzetten van contacten van telefoon naar de auto. Bluetooth connect,prima, een mp3 bestand afspelen van telefoon over speakers van auto werkt ook, bellen contact van telefoon via auto carkit werkt ook echter de bestaande contacten vanuit de telefoon overzetten lukt niet. Hiervoor een Xiaomi redmi 1s gebruikt en werkte prima.
Wat zie ik over het hoofd of doe ik verkeerd?
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Nooit problemen ermee gehad, maar wat moet ik verstaan onder "lukt niet"?
Het weigert, verbinding verbreekt en vanaf welke kant? Van de auto of van de telefoon?

Ik zou zeggen, wist de gegevens op de auto. En link de telefoon opnieuw. Houd beide in de gaten, de auto zult toegang vragen om de telefoon contacten en die moet je toewijzen op de telefoon.
 

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
93
35
18
dank, het komt er op neer dat het werkt (bellen en muziek via bt) maar het adresboek ofwel contactenlijst in een keer overzetten naar de auto lukt niet. Morgen maar weer eens proberen.
 

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
93
35
18
goed en slecht nieuws... het goede is dat het handmatig invoeren van contacten geen probleem is, eventueel met een spraaklabel eraan dus je blaat de naam van de persoon in de auto en deze wordt gebeld. Het slechte nieuws is dat het complete contacten overzicht van de telefoon overzetten naar de auto niet lukt. Ik ben tevreden, nu zet ik alleen de contactpersonen eenmalig handmatig in de auto waar ik (veel) mee bel, hierdoor ook geen "vervuiling" ofwel mensen die ik eigenlijk nooit bel in de lijst.
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
175
76
28
Ik heb in mijn CT200h LL 2011 nooit problemen gehad met het overzetten van contacten (met zowel Sony als Samsung telefoons), Het probleem ligt vermoedelijk bij je telefoon, getuige het feit dat meer mensen dit probleem ondervinden met de Oneplus x (zie link). Hopen dat een toekomstige firmware update van het toestel dit kan verhelpen..
 

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
93
35
18
Dank, ik had ook geen probleem met de xiaomi. Geluidskwaliteit is prima en kan leven met dit kleine probleem.


update 14-11-16: adresboek overzetten gaat zoals het hoort, ik heb update van telefoon gehad.
 
Laatst bewerkt: