Dark Granite als kleur verdwenen

ludix

Nieuw hier
6 aug 2011
2
0
0
Hallo,

sinds gisteren in het bezit van een Ct200h in de kleur dark granite. De dealer vertelde dat de kleur niet meer leverbaar is en daarom uit het assortiment is genomen. Hij staat inderdaad ook niet meer in de de configurator.

De nieuwe "donker grijs" is wel twee tinten lichter.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom hier Ludix.. Bedankt voor het melden! Misschien wel leuk om jezelf voor te stellen in het voorstelforum! :rulez:
 

iusCT

Nieuw hier
29 aug 2011
3
0
0
Inmiddels is de nieuwe kleur (Mercury Grey) ook verschenen in de configurator op lexus.nl. Kan niet heel goed beoordelen of de kleur natuurgetrouw is weergegeven.

Zelf wilde ik in eerste instantie voor Dark Granite gaan, maar heb nadat de dealer een kleurstaat liet zien van de vervanger een Mercury Grey besteld i.c.m. Verano Grey bekleding.
 

Blacklexus

Nieuw hier
1 sep 2011
15
0
1
Ik zag vandaag een prachtige CT rijden in de omgeving van Apeldoorn. Maar de kleur kon ik niet weer vinden op de site van Lexus. Het was bijna zwart met een rood/paarse gloed. Weet iemand de naam van deze kleur?
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
@ BlackLexus.
Dat lijkt mij Dark Opal. Maar nu weer on topic. Het is in ieder geval geen Dark Granite.
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
Het kan ook goed een CT200h in Sienna Brown zijn geweest. Toen ik onderstaande foto zag waren de kleuren nog niet bekend en dacht dat de kleur aubergine was.
Maar nu weer on topic, tja de Dark Granite is niet meer leverbaar.
 

Bijlagen

  • images.jpeg
    images.jpeg
    9,8 KB · Weergaven: 47

ctlexus

Hoort erbij
28 sep 2011
56
0
0
Weet iemand wat er gebeurt met de auto's die al besteld zijn met de kleur Dark Granite, worden die gewoon met dark granite als kleur geleverd?
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik heb nog een shark fin antenne in deze kleur in de aanbieding, niet de dummy, maar de volledige werkende die het draadje vervangt :D :D