Dubbele contacten in contactenlijst

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Wanneer ik de contacten vanaf mijn iPhone 4 overhaal naar het contactenboek van de auto staan alle contacten er dubbel in.

Heeft iemand een vergelijkbaar probleem en nog beter, een oplossing ervoor?

Ik heb alle contacten reeds een keer verwijderd en opnieuw ge?mporteerd.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ik heb dit zojuist geprobeerd te reproduceren met de iphone 4 van mijn vader, maar lukte niet. Staan echte ?lle contacten dubbel?
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Volgens mij zelfs nog vaker.

Indien ik op de iPhone kijk zie ik onderaan mijn contactenlijst staan: 238 contacten. Wanneer ik in de CT kijk zie ik iets in de hoeveelheid van 640/1000 contacten...
 

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
twcoolen zei:
Volgens mij zelfs nog vaker.

Indien ik op de iPhone kijk zie ik onderaan mijn contactenlijst staan: 238 contacten. Wanneer ik in de CT kijk zie ik iets in de hoeveelheid van 640/1000 contacten...

Heb je de telefoon nummers van een "dubbel" contact als eens vergeleken?
Ik verwacht dat je ziet dat 1 persoon er twee keer in staat met b.v. thuis nummer en werk nummer.
De 640/1000 is volgens mij de indicatie dat je er nog 640 van de 1000 over hebt en dat je dus iets van 360 nummers nu hebt geregistreerd.
Mijn ervaring met deze units van Toyota is dat alles overzenden lukt maar dat je handmatig e.e.a. zal moeten bijwerken.
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
LarryS zei:
twcoolen zei:
Volgens mij zelfs nog vaker.

Indien ik op de iPhone kijk zie ik onderaan mijn contactenlijst staan: 238 contacten. Wanneer ik in de CT kijk zie ik iets in de hoeveelheid van 640/1000 contacten...

Heb je de telefoon nummers van een "dubbel" contact als eens vergeleken?
Ik verwacht dat je ziet dat 1 persoon er twee keer in staat met b.v. thuis nummer en werk nummer.
De 640/1000 is volgens mij de indicatie dat je er nog 640 van de 1000 over hebt en dat je dus iets van 360 nummers nu hebt geregistreerd.
Mijn ervaring met deze units van Toyota is dat alles overzenden lukt maar dat je handmatig e.e.a. zal moeten bijwerken.

Nee, ik heb geen contacten waarbij ik 2 nummers heb toegevoegd. Ik maak separate contacten aan voor een thuis nummer, GSM nummer of werknummer. Daar kan het niet aan liggen dus.

Wat ik vermoed is dat de carkit zowel de nummers van de SIM-kaart als van het telefoongeheugen overhaalt. Maar dat moet ik nog verder uitzoeken. Zie ook nergens een specifieke setting voor die keuzes.
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Ik heb inderdaad 2 exchange servers gekoppeld, ook voor contacten. Echter staan in die accounts niet de contacten welke ook in mijn iPhone staan.
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
mlcoolj zei:
is je telefoon gejailbreaked (is dat een woord? lol)?


Yes, maar mag niet uitmaken voor de functionaliteit. Jailbreaken op een iPhone 3G gaf in het verleden nog wel eens wat performance/stabiliteit problemen (wanneer je multi-tasking activeerde).

Maar voor een iPhone 4 heeft jailbreaken geen functionele impact.
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Opgelost.

Ik heb mijn contacten verwijderd van mijn iPhone en opnieuw gesynced met outlook. Vervolgens ook uit de CT de contacten verwijderd en opnieuw ge?mporteerd. Nu zie ik alle contacten gewoon enkel, zoals het hoort.
 

Arie1973

Nieuw hier
16 mei 2011
9
0
0
Wellicht te laat, maar het volgende: als de iPhone dubbele contacten heeft, worden deze gekoppeld en zie je het contact maar een keer (op de iPhone). Ik kan mij echter voorstellen dat na synchroniseren met een extern apparaat (lees: Lexus) de contacten dubbel voorkomen, wat in dit geval ook correct zou zijn.
Wellicht dat jet het "probleem" op jouw iPhone hebt opgelost, en hierdoor ook het synchronisatie probleem is opgelost.
Ik weet dat mijn iPhone dubbele contacten (gekoppeld aan een display naam) had nadat ik niet alleen met Exchange, maar ook met Gmail had gesynchroniseerd.