Enkele onderdelen gezocht voor Lexus IS200 bouwjaar 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jochem

Nieuw hier
11 nov 2013
7
0
0
Om mijn Lexus IS200 goed op orde te krijgen zoek ik enkele onderdelen:

- kunststof bodemplaat passagierszijde (vorige eigenaar heeft deze aan gort gereden)
- De bekleding van de A-stijlen aan de binnenkant (de versie bekleed met stof) (stof is bij vervanging voorruit doorgesneden, hierdoor zit de stof los) kleur van de stof is lichtgrijs.
- Tankklepje, liefst in kleur 1CO (deze heeft de vorige eigenaar eens verbogen met het tanken o.i.d.)
- Set 17 inch velgen met goede banden (liefst originele set zonder corrosie) (heb nu ook een originele set met winterbanden en corrosie op de velgen)

Alvast bedankt voor reacties
 

Jochem

Nieuw hier
11 nov 2013
7
0
0
Het tankklepje sluit op zich wel goed op de carrosserie. Het probleem is bij het tanken dat het klepje niet helemaal op wil. Ik moet sta dan altijd met het vulpistool te klooien om deze erin te krijgen
 

Jochem

Nieuw hier
11 nov 2013
7
0
0
Bestaande set velgen zijn opgeknapt en als nieuw. Tankklep en bekleding A-stijlen bij de Lexus dealer besteld en reeds gemonteerd.
Ik ben nu alleen nog op zoek naar de:
- kunststof bodemplaat passagierszijde (vorige eigenaar heeft deze aan gort gereden)
 

Jochem

Nieuw hier
11 nov 2013
7
0
0
Bodemplaat heb ik met dank aan SVS ook gemonteerd.

Ik ben nu nog op zoek naar een originele nette achterbumper in de kleur 1CO Platinum Silver
 

SVS

Hoort erbij
9 okt 2014
29
2
0
We hebben nog een 1C0 bumper liggen, alleen zal deze gespoten moeten worden. Geen schade verder, alleen niet geheel netjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.