Even voorstellen: Niels3IS - IS300h F-Sport

Niels3IS

Nieuw hier
9 feb 2024
6
11
3
Hallo Allemaal! Na een tijdje meelezen toch besloten om een account aan te maken. Ik ben sinds 2 maanden de trotse bezitter van een 2017 Lexus IS300h F-Sport. Hiervoor heb ik een 2019 CT200h F-sport (die overigens hier te koop staat) en een 2017 CT200h Sport Edition gehad.

Ik vind de IS echt een hele fijne auto. Hij heeft 95k gelopen. Het enige wat me een beetje tegenvalt is het verbruik. Ik ben blij als ik nu 1 op 16 haal waar ik met de CT zonder moeite 1 op 21 reed.

Ik heb enkele kleine dingetjes aangepast. In het interieur heb ik enkele onderdelen gewrapt in een carbon fiber wrap. Verder heb ik alle interieurverlichting vervangen voor LED-verlichting. De volgende zaken staan nog op het wensenlijstje:
- Android Auto
- Spiegels + spiegelvoetjes wrappen in hoogglans zwart
- Chromen raamlijsten wrappen in zwart
- achterste zijruiten en achterruit tinten
- Dak wrappen in hoogglans zwart
Het dak twijfel ik nog een beetje over, wellicht dat ik die toch standaard laat.

Mochten jullie vragen hebben, let me know! :)

exterieur1.jpg





exterieur2.jpg

De voorganger en de nieuwste aanwinst.

Interieur.jpg


Interieur 4.jpg
 
Laatst bewerkt:

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
836
1
440
63
Prachtige auto, zoiets zoek ik op dit moment ook. Uiteraard een pareltje voor niet de hoofdprijs :sneaky:
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels3IS

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
582
1
380
63
Nice car!! Aanpassingen tot nu toe zijn mooi, dak zwart maken voor mij een no go ;)
Verbruik van de IS had ik uiteindelijk op een jaargemiddelde van 1:17, beter kreeg ik het niet, de vergelijking met de CT is dan ook niet een hele goeie vergelijking. IS: Grotere motor, zwaardere auto etc etc.....dus ander verbruik was te verwachten.
Veel plezier want het is wel een genot om in te rijden (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels3IS

Richie

Hoort erbij
1 aug 2023
34
50
18
Mooie bolide! (y) Ik kom ook bij CT vandaan en verbruik vind ik nog wel meevallen, zelf zit ik te kijken voor andere banden/velgen (18i RFT nu en die zijn niet bepaald zuinig).
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels3IS

Niels3IS

Nieuw hier
9 feb 2024
6
11
3
Nice car!! Aanpassingen tot nu toe zijn mooi, dak zwart maken voor mij een no go ;)
Verbruik van de IS had ik uiteindelijk op een jaargemiddelde van 1:17, beter kreeg ik het niet, de vergelijking met de CT is dan ook niet een hele goeie vergelijking. IS: Grotere motor, zwaardere auto etc etc.....dus ander verbruik was te verwachten.
Veel plezier want het is wel een genot om in te rijden (y)
Ja dat is ook weer zo. Bedankt! :)
 

Bobusa

Actief
12 okt 2008
246
144
43
Welkom op dit forum en wat een prachtige wagen! F-Sport is voor de IS300h de mooiste variant in mijn ogen. Alhoewel ik stiekem Matador red de mooiste kleur vindt ;)
En tja, ik houd van zo origineel mogelijk. Bedenk goed voordat je te veel erop plakt. Het is waarde dalend bij verkoop. Tenzij je van plan ben 'm 10 jaar te houden dan kun je plakken wat je wilt :trollface:
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels3IS

Niels3IS

Nieuw hier
9 feb 2024
6
11
3
Welkom op dit forum en wat een prachtige wagen! F-Sport is voor de IS300h de mooiste variant in mijn ogen. Alhoewel ik stiekem Matador red de mooiste kleur vindt ;)
En tja, ik houd van zo origineel mogelijk. Bedenk goed voordat je te veel erop plakt. Het is waarde dalend bij verkoop. Tenzij je van plan ben 'm 10 jaar te houden dan kun je plakken wat je wilt :trollface:
Dankjewel! Zeker met je eens wat betreft F-Sport. Dat geldt eigenlijk voor elk model. :)

Het voordeel van een wrap is natuurlijk dat het niet definitief is en dat die weer verwijderd kan worden. Het dak ben ik eigenlijk nu wel uit dat ik die gewoon standaard laat. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het heel erg waarde dalend is op het moment dat de spiegels gewrapt zijn, maar voor nu ben ik dik tevreden en ben ik van plan hier nog lang in te blijven rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: robtp09 en Bobusa