Geluid in Business Line Pro

sjoerdtiel

Hoort erbij
10 mei 2011
62
0
0
Ik heb afgelopen Maart mijn CT200h besteld:

Zwarte BL Pro
HDD Navigatie
Lederen bekleding

Ik was echter nieuwsgierig of iemand weet of bij de upgrade naar 10 speakers er een subwoofer in de auto geplaatst wordt. Ik heb gezien dat links achterin de kofferbak een speaker zit en was benieuwd of dit wellicht een subwoofer is.

Kan iemand mij het verlossende antwoord geven? Wellicht dat iemand zijn of haar ervaringen met het geluid in BL Pro hier kan delen?
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Mijn ervaring is dat het een solide en helder geluid weergeeft. Wat mij echter wel opvalt is dat het volume van de radio flink hoog moet staan (stand 35+) om een redelijk normaal volume te produceren. Maar dat doet niet af aan de kwaliteit van het geluid. Wellicht dat de schaal van volumeinstellingen bij Lexus anders ligt.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
De subwoofer zit inderdaad in de kofferbak linksachterin, dat klopt dus wat je schrijft.
De 10 speakers zijn onderdeel van het HDD navi-systeem welke je hebt besteld, het geluid in de CT is in het begin niet je van het omdat de speakers nog moeten inspelen (klinkt raar maar is wel waar), ik vond het geluid op een schaal van 1 tot 10 een 6 waard als je het vergelijkt met de referentie een Mark Levinson in een LS430.
Lage tonen niet echt aanwezig, voor de rest een aardig geluid, maaarrrrr, het is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk, wat voor de een een aardig geluid is kan voor de ander een geweldig geluid zijn.
 

sjoerdtiel

Hoort erbij
10 mei 2011
62
0
0
ct200H zei:
De subwoofer zit inderdaad in de kofferbak linksachterin, dat klopt dus wat je schrijft.
De 10 speakers zijn onderdeel van het HDD navi-systeem welke je hebt besteld, het geluid in de CT is in het begin niet je van het omdat de speakers nog moeten inspelen (klinkt raar maar is wel waar), ik vond het geluid op een schaal van 1 tot 10 een 6 waard als je het vergelijkt met de referentie een Mark Levinson in een LS430.
Lage tonen niet echt aanwezig, voor de rest een aardig geluid, maaarrrrr, het is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk, wat voor de een een aardig geluid is kan voor de ander een geweldig geluid zijn.

Ok mooi! Bedankt voor je reactie. Ben erg benieuwd hoe alles mij gaat bevallen.... nu maar afwachten wanneer de auto geleverd wordt!